{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda besout - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda besout - Google Blog Search


<b>Felda</b> Gunung <b>Besout</b>: sekolah roboh

Posted: 07 May 2011 11:52 PM PDT















kelas aku sebalah kanan tahun 1 1983 dan tahun 4 1986





kelas aku tingkatan 1 1989
kelas aku tingkatan 2 1990
kelas aku tingkatan 1 dan tingkatan 2

Hanya akan menjadi sejarah untuk tatap warga besout. kawasan ini adalah kawasan sekolah yang telah di gunakan pada awal penubuhan besout. ia menjadi kenangan abadi bagi para pelajar yang pernah menuntut ilmu di sini dan para penaroka. Kawasan ini akan dirobohkan untuk menjadi kawasan pentempatan kilang yang baru.
7 mei 2011

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat