{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda sungai lui - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda sungai lui - Google Blog Search


<b>Felda sungai lui</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Apr 2011 09:29 PM PDT

semua sejarah, kenangan, peristiwa, pahit dan manis sudah menjangkau 21 tahun.
semua tercatit dalam ingatan, ingatkan tidak dapat tinggal disini lagi.
mana tidaknya,sejak aku dilahirkan,rumah Felda Sungai Lui lah tempat aku dibesarkan.
daripada zaman tadika, sekolah rendah, semua nya di Felda Sungai Lui.
kecuali sekolah menengah di Felda Lui Barat.(gugusan lui,diketuai Sungai Lui)
aku dibesarkan dalam Felda, sebab ayah saya bekerja dalam Felda.
perkhidmatannya sudah tamat sebenarnya, kerana umurnya sudah 56 tahun.(tahun ini)
umur ini sudah sampai waktunya untuk bersara.
beliau berkhidmat di Felda Sungai Lui ini selama 24 tahun.
tempat yang paling lama beliau berkhidmat.
tapi disebabkan ia memikirkan masa depan anak-anaknya.
beliau menyambung perkhidmatan selama 3 tahun lagi.(2013)
apabila dia dah tamat perkhidmatan nanti, saya pon mungkin dah habis degree.

--->moga apa yang dia inginkan tercapai
--->moga setiap kenangan tersimpan rapi
--->dan berusaha mencapai kejayaan yang sepatutnya

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat