{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


City gigit jari

Posted:

LONDON: Manchester City yang memburu tiga mata gagal untuk meruntuhkan kekuatan Queens Park Rangers dan penjaga golnya yang kental Julio Cesar, apabila hanya mampu seri 0-0, pada pertemuan Liga Perdana, awal pagi tadi.

City berjaya merapatkan kedudukan mata ke atas pendahulu liga, Manchester United tetapi perlawanan yang penuh kecewa di Loftus Road untuk barisan Roberto Mancini memberikan kelebihan pula kepada United bagi menjarakkan kedudukan kepada kelebihan tujuh mata apabila melayan kunjungan Southampton, awal pagi esok.

Musim malang buat Aston Villa nampaknya berterusan apabila tewas 2-di tangan Newcastle United yang turut membuatkan pasukan itu berada di zon penyingkiran.

Jaringan Papiss Cisse dan Yohan Cabaye memberikan Newcastle pada babak pertama walaupun Villa berjaya memperoleh jaringan menerusi Christian Benteke daripada sepakan penalti.


Wigan Athletic pula naik satu tangga di atas Villa dan terkeluar daripada zon penyingkiran hanya melalui perbezaan jaringan selepas seri 2-2 di Stoke City.


Pada pertemuan lain menyaksikan pertemuan Sunderland dan Swansea City berkeseduhan dengan seri 0-0. - Reuters

KEPUTUSAN PERLAWANAN

QPR 0 - Man City 0

KEPUTUSAN LAIN

Aston Villa 1 (Benteke 49-pen) - Newcastle United 2 (Cisse 19, Cabaye 31)

Stoke City 2 (Shawcross 23, Crouch 48) - Wigan Athletic 2 (McArthur 50, Di Santo 61)

Sunderland 0 - Swansea City 0

Artikel ini disiarkan pada : 2013/01/30

Kepala hampir putus

Posted:

Gelang Patah: "Kepala mangsa hampir putus selepas tersangkut pada wayar elektrik dan darah memancut tanpa henti," kata V Nagen, 31, saksi kemalangan ngeri meragut nyawa seorang penunggang motosikal di Kilometer 22, Jalan Gelang Patah-Pendas, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 8.10 pagi itu, mangsa, M Ganesan, 24, menunggang motosikal Yamaha LC 135 yang dikatakan dalam perjalanan ke tempat kerja di Singapura, maut di lokasi apabila urat lehernya terputus selepas kepalanya tersangkut pada wayar elektrik yang merentangi jalan berkenaan.

Pembonceng motosikal yang juga rakan mangsa, L Subramaniam, 25, cedera ringan dan dirawat di Hospital Sultanah Aminah (HSA) Johor Bahru.

Nagen berkata, ketika kejadian dia dalam perjalanan pulang dari tempat kerja di Singapura ke rumahnya di Skudai.


"Saya menggunakan laluan itu untuk pulang dan terkejut melihat kejadian yang berlaku di depan mata.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/01/30

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat