{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Kahwin: Almy Nadia pendam rasa

Posted: 25 Sep 2013 01:51 AM PDT

Oleh GARRET DAWUM

KUALA LUMPUR 25 Sept. - "Saya mahu simpan dulu semua komen. Buat masa sekarang saya tidak mahu komen sebab perkara ini penting untuk saya jaga hati banyak pihak," jawab pelakon, Almy Nadia mengenai pendedahan Fizz Fairuz yang mengaku ingin mengahwininya tahun depan.

Menurut Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 27, dia memilih masa yang sesuai untuk mendedahkan sebarang kebenaran kerana soal pernikahan akan membabitkan banyak pihak lain.

Katanya, kalau dia memberi sebarang kenyataan atau komen sekarang, nanti ada pula pihak yang terasa dan beranggapan lain terhadapnya.

"Pandangan orang berbeza-beza. Saya tak mahu singgung mana-mana pihak. Tunggu sahaja. Saya pasti akan komen. Buat masa ini biarlah pihak lelaki (Fizz) yang memberi sebarang kenyataan," katanya kepada Utusan Online hari ini.

Almy dan Fizz pernah bercinta selama tujuh tahun tetapi putus di tengah jalan pada sekitar 2011.

Fizz kemudian mengambil keputusan untuk bertunang dengan wanita lain, bagaimanapun pertunangan itu mencetuskan kontroversi apabila pelakon lelaki itu didakwa bertunang dengan isteri orang. - UTUSAN ONLINE

Zizan, Kaka lancar single

Posted: 25 Sep 2013 01:49 AM PDT

KUALA LUMPUR 25 Sept. - Pelawak popular, Zizan Razak kembali berganding dengan penyanyi, Kaka Azraff dalam single terbaru mereka berjudul Infiniti Cinta, selepas berduet dalam single Bawaku Pergi sebelum ini.

Menurut Zizan, single kedua dirinya dan Kaka ini membuktikan keserasian mereka berdua sebagai penyanyi dan dia berharap lagu tersebut akan diterima baik oleh peminat mereka.

"Sejak berganding bersama dalam lagu Bawaku Pergi, saya berasa cukup selesa bersama Kaka dan kini terhasilnya single kedua kami," katanya dalam majlis pelancaran single tersebut di sini hari ini.

Single tersebut telah mula dimainkan di radio-radio tanah air sejak penghujung bulan Jun lalu. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat