{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Fizz Fairuz risik Almy Nadia minggu depan

Posted: 31 Oct 2013 11:28 AM PDT

Almy Nadia

KUALA LUMPUR 31 Okt. - Pelakon, Fizz Fairuz akan menghantar rombongan merisik kekasihnya, Almy Nadia pada minggu depan.

Fizz atau nama sebenarnya Mohd. Fairuz Zainal Abidin, 34, berkata, sebelum ini, sudah ada perbincangan dengan keluarga Almy dan rombongan merisik ini bagi memastikan semua yang direncanakan berjalan lancar.

Saya akan menghantar rombongan merisik Almy di kampung halamannya, Balik Pulau, Pulau Pinang pada minggu depan.

Kalau tidak sibuk, saya juga akan turut menyertai rombongan merisik itu nanti," katanya yang ditemui dalam majlis pelancaran butik atas talian di sini hari ini.

Enggan mendedahkan tarikh sebenar pernikahan mereka, menurut Fizz, buat masa ini Almy dan dia sedang membuat persiapan untuk majlis perkahwinan sedikit demi sedikit.

Dalam pada itu, Fizz turut memberitahu, sudah ada beberapa pihak yang telah menawarkan diri untuk menaja majlis perkahwinan mereka kelak.

Setakat ini, persiapan baru dibuat sikit-sikit. Lagipun kami hanya akan melangsungkan majlis perkahwinan pada awal tahun depan.

Sebenarnya sudah ada beberapa pihak yang mahu menaja, tetapi saya beritahu nanti dahulu memandangkan kami berdua masih belum buat keputusan tarikh sebenar. Saya hanya akan memberitahu tarikh sebenar pernikahan, selewat-lewatnya empat bulan sebelum majlis berlangsung," katanya.

Ditanya keistimewaan Almy, menurut Fizz, kesetiaan Almy sentiasa menambat hatinya.

Menjelaskan kedudukan anak angkat Almy, Nur Afrina Darwisya, 4, Fizz berkata, dia tidak ada masalah untuk menerima anak tersebut dalam keluarga mereka nanti.

Dia seorang yang setia, pendek kata dia mempunyai ciri-ciri seorang isteri yang saya cari.

Anak Almy akan terus dijaga ibu Almy memandangkan sejak dari kecil lagi dia membesar bersama, saya memang tidak ada masalah untuk menerimanya," katanya.

Almy dan Fizz pernah bercinta selama tujuh tahun tetapi putus di sekitar 2011 sebelum Fizz bertunang dengan wanita lain yang kemudian didakwanya sebagai isteri orang.

Bagaimanapun Fizz kembali menyuarakan hasrat untuk memperisterikan Almy bulan lepas.

Sementara itu, Almy atau Almy Nadia Aminuddin Shah, 27, ketika dihubungi nyata tidak dapat menyorokkan perasaan gembiranya.

Namun, kata Almy, dia sebenarnya lebih terbeban dengan tanggungjawab kerja buat masa ini.

Fizz memang ada memberitahu niat itu kepada saya, buat masa ini saya memang tidak ada rasa apa-apa lagi.

Mungkin pada hari tersebut, saya akan merasa debarannya siapa tahu, buat masa ini saya hanya mahu menghabiskan kerja dahulu," kata Almy yang enggan memberitahu tarikh sebenar dia akan pulang ke kampung halamannya.

Almy Nadia bakal dirisik Fizz Fairuz minggu depan

Posted: 31 Oct 2013 06:17 AM PDT

Oleh AIDA RIZMARIZA KAMARUDDIN

KUALA LUMPUR 31 Okt. - Pelakon Almy Nadia bakal dirisik oleh kekasihnya, Fizz Fairuz pada minggu depan.

Fizz atau nama sebenarnya Mohd. Fairuz Zainal Abidin, 34, berkata, rombongan merisik daripada keluarganya akan berkunjung ke kampung halaman Almy, 27, di Balik Pulau, Pulau Pinang.

"Sebelum ini keluarga Almy sudah pun diberitahu, sebenarnya rombongan merisik ini dibuat untuk nampak lebih rasmi," katanya kepada Utusan Online pada majlis pelancaran sebuah butik atas talian di sini hari ini.

Jelasnya, jika tidak terikat dengan jadual kerja, kemungkinan dia juga akan turut serta dalam rombongan tersebut.

Setakat ini Fizz belum menetapkan tarikh sebenar majlis pernikahan mereka berdua, namun hari bersejarah tersebut bakal diadakan awal tahun depan.

Sementara itu, Almy ketika dihubungi berkata yang dia gembira dan buat masa ini lebih tertumpu pada kerjaya. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat