{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Anggota lepas tembakan: DPP minta polis lengkapkan siasatan

Posted: 29 Oct 2013 10:32 PM PDT

Oleh AMIZUL TUNIZAR AHMAD TERMIZI

IPOH 30 Okt. - Kertas siasatan kes seorang anggota polis yang melepaskan tembakan secara tidak sengaja sehingga mencederakan seorang kanak-kanak di Kampung Belanja Kiri, Parit pada 14 Oktober lalu, dipulangkan semula untuk siasatan lanjut pihak polis.

Pejabat Timbalan Pendakwa Raya (TPR) memulangkan semula kertas siasatan kes itu semalam untuk diperbaiki serta bagi menjelaskan beberapa isu bagi memantapkan siasatan.

Timbalan Ketua Polis Perak, Datuk A. Paramasivam berkata, berikutan itu anggota polis yang terlibat belum boleh didakwa.

"Kertas siasatan itu dipulangkan kepada polis dan kita akan siasat serta perkemaskan beberapa perkara berkaitan siasatan kes.

"Ada beberapa isu yang tidak boleh didedahkan, yang perlu dimantapkan sebelum pendakwaan dilakukan," katanya ketika ditemui pemberita semasa meninjau persiapan perayaan Deepavali di Little India di sini malam tadi. - UTUSAN ONLINE

Peniaga emas cedera ditembak di Kelantan

Posted: 29 Oct 2013 10:02 PM PDT

Oleh MOHD. HAFIZ ABD. MUTALIB

KOTA BHARU 30 Okt. - Seorang peniaga emas cedera di bahagian belakang bahu kanan dan kiri selepas ditembak ketika memandu pulang ke rumahnya di Kampung Sering di sini malam tadi.

Dalam kejadian pukul 7.40 malam itu, mangsa berusia 49 tahun ditembak beberapa das oleh individu yang menaiki motosikal ketika dia hampir sampai ke rumahnya. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat