{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Dua kanak-kanak cedera dikelar bapa makin pulih

Posted: 31 Jan 2014 10:54 PM PST

KUALA LUMPUR 1 Feb. - Keadaan dua kanak-kanak perempuan yang cedera parah dikelar bapa mereka di rumah mereka di Seksyen 4, Bandar Baru Bangi, Kajang dekat sini Khamis lepas, dilaporkan semakin pulih.

Jurucakap Unit Perhubungan Awam Hospital Kuala Lumpur (HKL) berkata, keadaan seorang daripada kanak-kanak itu yang dirawat di hospital itu semakin pulih dan mampu untuk makan selepas dibedah semalam.

Katanya, kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun itu yang cedera di belakang tengkuk dan putus ibu jarinya dalam kejadian itu menjalani pembedahan di hospital itu kira-kira 12.30 tengah hari semalam.

"Setakat pagi tadi, jururawat yang bertugas memberitahu dia kelihatan sangat tenang, malahan memberi kerjasama apabila disuruh makan.

"Bagaimanapun, kami tidak pasti bila dia dibenarkan keluar daripada wad," katanya kepada Bernama ketika dihubungi hari ini. - BERNAMA

Polis siasat kejadian kanak-kanak maut dihempap televisyen

Posted: 31 Jan 2014 10:10 PM PST

BUKIT MERTAJAM 1 Feb. - Polis sedang menyiasat punca kejadian seorang kanak-kanak berusia tiga tahun yang maut dihempap televisyen 29 inci ketika sedang bersiap untuk bergambar bersama keluarganya di kediaman mereka di Taman Chai Leng, Perai, di sini malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Seperang Perai Tengah, Baharom Abu berkata, siasatan awal mendapati kanak-kanak berkenaan berkemungkinan tertarik wayar televisyen itu sebelum alat elektronik tersebut jatuh dan menghempapnya.

Menurutnya, tiada sebarang unsur jenayah dikesan dan setakat ini polis mengklasifikasikan kejadian itu sebagai mati mengejut. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat