{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: Hip

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: Hip


Fazura mangsa dendam?

Posted: 28 Apr 2014 03:45 PM PDT

Sebelum ini, terdengar desas-desus kononnya pelakon Nur Fazura Sharifuddin melancarkan perang dingin terhadap media.

Malah, melihat laman sosial milik aktres jelita ini serta mengambil kira beberapa status dikemaskini, peminat atau pengikut Fazura boleh meneka, ada perkara yang membuatkan beliau tidak puas hati terhadap golongan wartawan.

Semua ini pastinya timbul gara-gara gosip yang mendakwa dirinya bercumbu dengan seorang jejaka mat salih di lapangan terbang tersebar.

HIP sebelum ini pernah menyiarkan artikel Fazura bersahabat baik dengan seorang deejay muzik dari Los Angeles, Randy Seidman. Hujung tahun lalu, jejaka berkenaan turut menemani Fazura ketika aktres ini bercuti di sana. Baru-baru ini pula, Seidman berada di ibu kota kerana memenuhi undangan mengadakan persembahan.

Sejauh manakah benarnya cerita itu? Jika ia benar, adakah Fazura pelakon yang tidak boleh disentuh serta suka melenting apabila digosipkan?

Kesempatan bertemu si empunya diri pada majlis memperkenalkan haruman terbaru mandian Lux di sebuah hotel terkemuka di Bandar Sunway, Petaling Jaya, baru-baru ini memberi peluang untuk HIP mendasari hatinya.

Didakwa bersikap acuh tak acuh
Sambil menafikan mempunyai niat untuk memusuhi wartawan, Fazura menyifatkan apa yang berlaku adalah bermotifkan dendam.

Berita lanjut dapatkan akhbar BH hari ini

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat