{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda mempaga - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda mempaga - Google Blog Search


segmen blog pink!

Posted: 24 Feb 2011 11:26 PM PST

mood : none

reaksi muka : seposen

kesihatan : kurang sehat tp tidak di paras membimbangkan

hye salam jumaat semua ! seperti yang aku dah sedia maklum..entry ni ialah berkenan "segmen blog pink " yang aku masuk aritu and tarikh akhirnya ialah 26 feb iaitu esok.. so sape yang rasa blog dia warne pink tu  boleh join kumpulan yang sama ngan aku ..boleh tambah-tambah lagi kenalan kan ?… ramai jugak  yang join ..setakat ini adalah dalam 40 lebih ..mostly gadis-gadis la yang join .. op coz la kan .. Mari kite tengok siapakah yang disenaraihitamkan..eh .sape yang tersenarai sehingga pukul 2.25 pm ni ..

senarai calon no satu sehingga 18,l

 

nampak x blog no 13 tu ? hehehe .. bangga kejapll

 

setakat ni 49 orang ..lll

 

kelebihan-kelebihan menyertai :

> bertambah kenalan dan pengatahuan

> promosi blog ke penghujung dunia (sape tahu hujung dunia kat mana ?)

> setelah menyertai ..baru lah aku tahu penganjur pon anak jati pahang juga macam aku.. lebih menggerunkan rumah penganjur sekangkang kera je dengan kampung aku .. dia duk felda mempaga di bentong ,pahang .Aku pun orang bentong jugaklah.. tapi  nama kg. ialah kampung Lebu .. kalau korang dari area KL nak pergi umah penganjur ni .dah sah-sah korang kene lalu kawasan kampung aku dulu .. so,jangan sombong-sombong ok .. nanti aku tahan korang tengah jalan .. hahaahahah … (aku x lah sekejam itu ) Marilah singgah ke teratak usang aku jika kamu sudi! .. Aku gadis kampung  bukan gadis metropolitan ok ..serba sederhana .. korang rasa besh x duk kampung ?.. bagi  aku  lagi besh duk kampung..sebab aku mmg dilahirkan x boleh hidup dalam suasana yang ramai dan serabut dengan lautan  manusia ..

p/s : argghh .. ape yang aku repekkan nih.. ok la.. sekian saja laporan blog pink  ..dari qeena azmy yang melaporkan .. bersua kembali di lain masa di lain waktu .. =))

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat