{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda keratong - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda keratong - Google Blog Search


Saya Anak <b>Felda Keratong</b> :)

Posted: 11 Mar 2011 05:47 PM PST

Assalamualaikum..
Alhamdulillah umur aku panjang lagi hari neh , smpat gak nak menulis pasal neh ;) semalam pelbagai kecelakaan menempuhi diriku :(.
Kuarga aku ngan aku sekali la almost terlibat dalam eksiden! almost ke? ehh, xtau betul ke tak ayat neh, tpi eksiden la, cume tak bape teruk je. keh3  nase baek.! Di hujan yang lebat, pemandangan menjadi terbatas-berlokasikan jalan ke kuantan dari kotaraya pekan! Suddenly kereta terpeleots ke bahu jalan lantas menyerett tepi jalann uh~ naseb baik ade mende alah tepi jalan tuh yg menghalang kete aku dari terus tercampak lebey jauh -.-! naseb umur panjang.

Then, perjalanan diteruskan~ sampai je kat rumah,hujan maseh lebat- baru je nak masuk parking mak aku terlihat Ibu Kuceng ku melompat kegirangan.hairan sebentar mak aku melihat~ rupanya kucing ku baru sahaja merempuh kereta ku! Ahh. muke beliau berdarahan, nak muntahh aku.Err, mujur la aku bekas PBSM! terus mengadakan sesi rawatan kecemasan, hidung beliau darah buih2. huu~ nak nanges aku tengok! ;'(

Ehh, aku bukan nak cite mende neh sebeno nye! semalam aku pegi balik tempat kelahiran aku ohh and tempat aku menghabiskan 16tahun pertama ku dalam kehidupan ini.! Felda Keratong Satu ;)
Da 4 tahun kot xpegi situ, semalam baru pegi balik ;') menanges kegumbiraan aku :p tapi syg xsempat nak jumpa kawan2 pon sbb hujan lebat~ pegi pon just sbb ada kenduri kawen! Tahniah yee da kawenn XD

Keratong terbaek lah! ;) keh keh keh

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat