{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda kepis - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda kepis - Google Blog Search


Blog Felda: <b>Felda kepis</b> - Google Blog Search

Posted: 15 May 2011 12:00 AM PDT


Tiada lampu dan jalan rosak teruk di <b>Felda Kepis</b> | Aduan Rakyat Online

Posted: 15 May 2011 02:22 AM PDT

Mohon jasa baik dari pihak yang bertanggungjawab untuk melaksanakan tanggungjawab yang mampu membantu rakyat atau orang-orang kampung sentiasa mengukirkan senyuman dan bukannya tangisan.

Saya merupakan sahabat baik kepada anak seorang peneroka di FELDA KEPIS, semasa saya melawat ibunya yang menghidapi sakit kronik (stroke), perjalanan masuk ke rumah beliau mengambil masa lebih kurang 15 minit, tetapi malangnya, keadaan kampung dan suasana keadaan kampungnya seperti tidak berpenghuni. Tiada kemudahan lampu jalan yang telah lama dimohon, tetapi tidak dapat di kotakan buat penduduk. Mengecewakan lagi, keadaan jalan yang merbahaya, jalan yang tidak diturap dengan baik, telah menyebabkan beberapa iseden berlaku termasukan lah kematian. tiada usaha yang nampak memajukan penduduk di situ.

Untuk makluman pihak yang berkenaan, keadaan kawasan di situ sedang melakukan penebangan pokok dan pemandu lori yang memandu amatlah merbahayakan, walaupun demikian, tetapi pihak yang berkenaan, tidak boleh mengambil mudah dan lepas tangan dengan keadaan jalan yang teruk dan merbahaya.

Pohon kerjasama pihak yang sepatutnya menjalankan tugas. haruslah menjalankan tugas dengan sewajarnya…

Mohon ambil tindakan sewajarnya. kerjasama dan perhatian pihak tuan amatlah dihargai dan diucapkan jutaan terima kasih. penantian pihak tuan amatlah saya hargai…..

By: hamisah

Aduan yang berkaitan:

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat