{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Terlelap di stereng bas

Posted: 28 Aug 2011 12:09 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]KUALA LUMPUR: Ramai pemandu bas ekspres di negara ini didapati mengalami sindrom kesukaran bernafas ketika tidur atau Obstructive Sleep Apnea Sydrome (OSA) yang menyebabkan gangguan tidur sehingga pemandu mudah terlelap ketika memandu, sekali gus mungkin menjadi punca utama kemalangan.

Singapura serah empat loji air Johor

Posted: 28 Aug 2011 12:07 PM PDT

JOHOR BAHRU: Selepas 50 tahun, empat kemudahan loji air dan rumah pam di negeri ini yang selama ini ditadbir dan diuruskan Public Utilities Board (PUB) Singapura akan diserahkan secara rasmi kepada kerajaan Johor, bermula Khamis ini.

Dapatkan naskhah Berita Harian hari ini untuk berita lanjut.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

Mohd Naguib Bin Ibrahim

Semua Pentabiran Singapura D Johor Mesti D pulangkan Sama ada Loji air atau Pulau...Dahulu Malaya skg negara jiran...

Kotaro Shindo

Kerajaan Malaysia terutama kerajaan Johor dan Sultan Johor perlu lebih berhati-hati dalam membuat perjanjian dalam jualbeli air selepas ini, jangan lagi TERTIPU. Utamakan rakyat bukan keuntungan semata-mata!!!!.

TUAN ROSLI

Semoga pemimpin sekarang dan akan datang akan lebih matang dalam menguruskan hal-hal yang berkaitan kepentingan negara dan rakyat. SALAM KEMERDEKAAN...

wan

Baru 1 butir baru tu. Lg 3 butir loji penapis air bila nak diserah kan..

Ahmad

Nak tau jugak sejarah camne loji air, rumah pam tu boleh ditadbir syarikat Singapura.

Nazariy

selepas lebih 50 loji air singapura penuh dengan air dari Johor.Tahniah....

DINO

Pengajaran daripada Sejarah harus diambil iktibar, jangan buat silap lagi.

Sahlan bin Idris

kenapa ye apabila bulan puasa kita suka mendedahkan situasi gelagat diri kita yang tak puasa dan orang orang yang tak puasa kepada awam.contoh:Kalau ditemuramah media selalu kita suka dedahkan keburukan diri kita masa kecil saya curi-curi makan dibulan puasa,pergi terawih tapi tak sembahyang dan macam-macam lagi termsuklah cerita kartun di setengah akhbar,kalu filem melayu pulak sebahagiannya cerita keburukan keluarga melayu seperti hampir nak raya anak tak balik raya dah bertahun.perebutan harta pusaka menjelang raya.Tak ada ke cerita seronok atau peristiwa seronok yang menggembirakan dibulan puasa yang nak kita cerita .Tak boleh ke kita cerita peristiwa yang positif.

Faizal

singapura kena serah lagi apa yang bukan milik dia, hari tu serah keretapi, skrg serah loji air, lepas ni rakyat johor sedia terima hak asal negeri johor...

Taufiq Nawai

Hadiah Merdeka untuk warga Johor!!We get back our right!

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat