{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda jelai - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda jelai - Google Blog Search


Bicara Seorang Pengetua: PENILAIAN PERTANDINGAN AGRO-UTUSAN -PPKI <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2011 02:44 AM PDT











Hari ini berlangsung satu lagi penilaian peringkat Kebangsaan di SMK Jelai Felda apabila PPKI sekolah kita terpilih di dalam saringan akhir di peringkat kebangsaan. Projek yang disandarkan oleh PPKI SMK Jelai Felda adalah Projek Ternakan Ikan Keli yang 100% diusahakan dan dijalankan oleh para pelajar PPKI di samping guru-guru dan kakitangan PPKI sekolah.

Dalam penilaian ini , para pelajar pendidikan khas kita telah membentangkan perlaksanaan projek dan aktiviti yang dilakukan berkaitan dengan projek tersebut. Di samping itu , para pelajar juga dinilai berdasarkan jawapan kepada soalan-soalan yang dikemukakan oleh penilai berkaiatan aspen pemeliharaan dan penjagaan ikan berkenaan. Ternyata pelajar PPKI kita mampu menjawab soalan-soalan berkenaan . Ini menunjukkan bahawa para pelajar PPKI kita setanding dengan pelajar-pelajar arus perdana, malahan mereka telah menunjukkan komitmen dan semangat juang yang tinggi di dalam melaksanakan projek ini.

Pihak sekolah mengucapkan syabas dan tahniah kepada PPKI sekolah ini khususnya kepada para pelajar dan guru serta kakitangan yang telah memberikan komitmen yang cukup tinggi. Sama-samalah kita doakan agar kita berolah kejayaan..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat