{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda lepar utara - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda lepar utara - Google Blog Search


...دري هاتي بلقيس...: Selamat pengantin Baru Siti & Shahir

Posted: 24 May 2011 11:51 PM PDT

15hb May yang lepas aku ke majlis khawin sepupu aku kat Felda Lepar Utara Satu, Pahang.

pertama kali sampai masa umur 12 tahun dulu, banyak dah berubah tempat ni.

Dari Kl cuma aku dengan MH jer. Family aku datang dari Segamat 4 kereta, tapi 1 kereta sampai lewat sebab kena tinggal he..he..

Akad nikah

Alhamdulillah selesai semuanya...

Semoga bahagia ke akhir hayat

Kami

Adik-adik, sepupu & anak saudara

Inilah Rombongan kami  seronok sesekali dapat berkumpul macam ni

Unik ahli kompangnya.. perempuan..

biasa tengok lelaki

Konvoi dari Segamat semua pakai walkie talkie,

sponser dari Ayah he..he..

We all masih setia dengan Garmin ni.

Memula rasa tak best lama-lama syiok pulak..

Jarang menghampakan

Apapun.. Tahniah sekali lagi buat Siti & Shahir, Semoga bahagia keakhir hayat 

Amin..amin...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat