{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda chini - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda chini - Google Blog Search


Mak Wardah: <b>Felda Chini</b> - kain sutera tenun pahang

Posted: 25 Mar 2012 06:21 PM PDT

Di Pahang dua kawasan yang terlibat dengan aktiviviti Kain Sutera Tenun Pahang iaitu Kg Soi & Felda Chini. Hari ini lunch saya akan bertolak ke Kuantan stay dekat Hotel MS Garden semalam dan esok sehari membuat site visit dan meeting. Di Chini juga ada pusat pengumpulan & pembangunan PKS.

Hari ini saya ingin berkongsi nasib usahawan kecil dan sederhana. Berbagi ikhtiar dibuat oleh kerajaan tetapi hasilnya tidak begitu memberansangkan. Saya dan pasukan ber Roh Melayu sentiasa bersikap terbuka dengan bersama-sama mereka dari skim graduan hingga usahawan tani yang ingin mencapai export ready kami sama2 berganding bahu memastikan jumlah usahawan export ready sentiasa meningkat. Sama-sama kita berusaha, berdoa & bertawakkal demi kejayaan bersama.

Balik dari Felda Chini, kita berkongsi pengalaman saya yang tidak tinggi ilmunya, apatah lagi boleh digelar cendikiawan, cendawanpun tak layak rasanya, hartawan sipi-sipipun tak lekat lagi, InsyaAllah kita berkongsi cerita MOMs Hot Stories. Kekdahnya purse mesti nipis sbb nafsu membeli dah ada.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat