{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Tidak perlu bayar balik

Posted: 17 Dec 2011 10:22 AM PST

KUALA LUMPUR: Nasib kira-kira 8,000 Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) terbela apabila kerajaan bersetuju melupuskan RM3,476 perbezaan gaji yang sepatutnya dibayar balik kepada kerajaan.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

Ibrahim bin Ahmad

beruntunglah. mintalah masuk maktab perguruan untuk diiktirafkan sebagai guru terlatih.

Nooradila binti Abd. Samat

alhamdulillah..sy amt yakin kerajaan akan berpihak kpd kite..jgn fkr ini semua mainan politik..kite semua patut bersyukur mempunyai kerajaan yang kukuh yang sentiasa membela rakyat yg teraniaya..TQ PM..

riduan shuttler

nampak sangat kementerian cenderung kepada GSTT je.. habis gurus ISMP ni rintihannnya langsung tak didengar, apatah lagi diambil tahu.. macam kami ni langsung tak wujud.. ada ke patut ?

zainal

Saya bersyukur dan amat berbangga mempunyai seorang PM yang sangat prihatin dengan kehidupan rakyatnya,tetapi jangan lupa musuh-musuh sekeliling yang sentiasa berusaha ingin memporak purandakan keharmonian yang sedia terjalin. Mereka telah mencuba dengan pelbagai isu (pulau, human right, kebebasan ugama, bersih, kawin sejenis, dll) cuma mereka belum menggunakan kuasa tentera saja lagi.

Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat