{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Jangan sabotaj

Posted: 09 Oct 2011 12:46 PM PDT

MukaDepan

NAJIB menyampaikan ucapan pada Majlis Penerangan Perdana di Dewan Merdeka PWTC, semalam.

NAJIB menyampaikan ucapan pada Majlis Penerangan Perdana di Dewan Merdeka PWTC, semalam.

PM ingatkan ahli BN tak terpilih calon usah jejas peluang parti untuk menang

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak mengingatkan semua ahli parti komponen Barisan Nasional (BN) tidak menganggap diri sebagai calon boleh menang pada pilihan raya umum akan datang dan bertindak mensabotaj parti sekiranya tidak terpilih.

Untuk berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini.

Kita perlu berusaha lebih kuat, meramaikan kawan, mengurangkan musuh, berlaku adil dan tunjukkan kepada golongan di luar sana bahawa kita amat prihatin. Jangan angkuh terhadap rakyat. Berjuang habis-habisan. Jika mental dan persiapan rapi diatur, pasti kita akan mempertahankan BN di Putrajaya. - Najib Razak, Perdana Menteri.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

Yangretibase

Sabotaj mensabotaj itu memang satu budaya yang sudah 'established' dalam mana-mana parti politik sekular. Walau bagaimanapun, PM harus dihormati. Patuhilah nasihatnya.

Abang Aji BP

Khas buat YB-YB.Jangan sabotaj jika tidak terpilih.Itu mungkin ada hikmahnya...kalau rasakan tidak mampu memimpin atau dah lama jadi YB, berundurlah! Beri peluang pada orang muda/muka baru untuk jadi YB.Berundur secara sukarela itu lebih dihormati dan disayangi oleh rakyat.Yang dah lebih 20 tahun jadi YB tu.....muhasabah dirilah!Tidak kira daripada BN atau pembangkang.Buat MCA dan MIC jangan minta yang bukan-bukan.Parti anda banyak yang tewas dalm PRU yang lalu.Masa kempen macam-macam dituntut dan ditaburkan oleh kerajaan...tapi masa undi pangkah lain.Cukup-cukuplah..... Hidup BN.


Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat