{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Bangkok cemas

Posted: 10 Oct 2011 03:00 PM PDT

BANGKOK: Banjir besar yang melanda utara Thailand kini mengancam Bangkok dengan anga kematian meningkat kepada 270 orang, 700,000 kediaman penduduk musnah dan 1.38 juta hektar sawah tenggelam sehingga semalam.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

norwahimah bt ismail

peringatan buat negara kita yg makmur, sentiasa bersyukur dengan nikmat yg telah diberikan.jgn sesekali cemarinya dgn keegoan sesama kita...setiap malapetaka itu mungkin sebagai ujian atau balasan atas apa yg tgn kita lakukan..

LIZA

setiap yang berlaku mesti bersebab. hanya Dia Yang Maha Mengetahui segala-gala.

AINI

sudah tiba masanya negara-negara luar memindahkan operasinya disini

yaya

mana-mana tempat sekarang ada petunjuk untuk manusia berubah dan sedar akan semua yg terjadi adalah uuntuk kesedaran mungkin kita telah melakukan perkara yg terlarang dan lupampada-Nya....

amir OG

Projek pembesaran empangan timah tasuh di Perlis & sungai utama di Kedah perlu disegerakan bagi menampung jumlah kapasiti air yang dijangka meningkat setelah banjir di Thailand surut & mengalir ke utara Malaysia. Mohon tindakan segera kerajaan.

marc

kerugian yg agak besar skali.........

M. AZAZI

PERINGATAN TUHAN,AZAB AKHIRAT LAGI TERUK!

ima

Negara2 jiran perlu memberi bantuan yang sewajarnya bagi membantu meringankan beban mangsa banjir,

ehsan

Kemungkinan besar harga beras yang di eksport ke negara kita dan sekitar nya akan meningkat lanjutan dari terjejas nya pengeluaran padi dari negara tersebut.

yasri

kuatir dengan bencana alam yg menipa utara thailand akan mengakibatkan tempias nya akan dirasai negara2jiran yang mana mendapat bekalan beras dari negara itu,dimana banyak kawasan tanaman padi ditengelami air yang pasti nya merosakkan komoditi itu

Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat