{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Feminin

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Feminin


Koleksi Guess kanak-kanak

Posted: 02 Jan 2014 07:04 AM PST

Oleh NATASHA FARAH MOHAMAD JOHAR

UNTUK koleksi musim sejuk kali ini, jenama pakaian terkenal, Guess Kid memperagakan rekaan pakaian kanak-kanak lelaki dan perempuan, dari bayi sehingga remaja berumur 16 tahun.

Koleksi bertemakan romantis sangat selesa untuk digayakan, terutamanya ketika bergaya kasual dengan pelbagai pilihan pakaian yang cantik dan menarik.

Kali ini, Guess Kid memfokuskan koleksi yang memberi keselesaan pada si pemakai terutamanya kanak-kanak yang sangat aktif melakukan aktiviti.

Her Morning Romance - The Last Gentleman

Pada permulaan musim ini, ciri-ciri romantik, yang menceritakan tentang seorang kanak-kanak perempuan mengimpikan seorang putera mengajaknya keluar sambil melihat keindahan lampu ketika musim gugur di Paris merupakan satu saat yang indah.

Puteranya yang memakai pakaian Guess Kid merupakan seorang jurugambar yang tinggal di bandar Eropah, sangat sukakan fesyen menyerikan keindahan impian berkenaan bersama bunga mawar serta surat cinta.

Gadis tersebut kelihatan sangat elegan bergaya dengan baju berwarna merah jambu pucat, krim merah dan juga hitam. Polkadot hitam dan merah juga terdapat pada pakaian dan juga aksesori.

Selain itu, renda, mutiara serta pakaian yang sedikit longgar, digayakan dengan kot bulu dan sedikit tambahan aksesori melengkapkan gaya glamor si gadis.

Young Spirit Run Wild

Selain itu, koleksi kali ini juga sesuai untuk kanak-kanak yang bersemangat muda dan aktif. Pakaian yang dihasilkan ini merupakan denim berjenama berasal dari Amerika Syarikat.

Salutan lamine, tarikan stud serta sulaman appliques memberikan corak pada baju serta seluar kelihatan seperti tiga dimensi dan lain daripada yang lain.

Pakaian berkait atau knitwear memainkan peranan peting dalam pemilihan baju dan pada kali ini Guess Kid memperkenalkan pelbagai potongan mempamerkan corak besar pada pakaian.

Warna yang berani digunakan bagi menonjolkan koleksi kali ini seperti pengunaan biru tentera laut, indigo, fuchsia dan beige mewujudkan corak luar biasa, manakala kot yang berwarna dan aksesori menyerlahkan karakter lasak dan kasual si pemakai.

Guess Kid juga memperkenalkan gaya ala koboi kepada kanak-kanak lelaki yang aktif. Koleksi koboi dengan gaya berani dan warna terang yang dicetak dengan tema yang diilhamkan oleh alam semula jadi.

Warna oren, ungu biru, putih bersih, kelabu merupakan padanan warna yang sangat cantik. Aksesori seperti tali pinggang dan jubah kulit melengkapkan gaya liar ala-ala koboi bandar.

The Silence Of The Snow

Inspirasi warna sejuk seperti biru, krim dan ais serta kelabu gelap dengan sentuhan berwarna-warni dengan kontra warna biru hadir dengan mutiara hitam dan merah.

Kombinasi pada pakaian untuk kanak-kanak perempuan berbeza-beza antara pakaian dan fabrik berbulu.

Pakaian yang dihasilkan masih lagi mengekalkan imej feminin si gadis dengan penggunaan perhiasan dan cetakan lame, bersama-sama sequin dan appliques berlian buatan kristal.

Hiasan kristal untuk jaket, kot bulu palsu dan aksesori memberi semangat musim sejuk.

Selain itu, pakaian berkolar tinggi, pakaian berkait dengan pelbagai penambahan poket dan jaket dari kulit biri-biri, disertai sedikit aksesori, gaya yang ditampilkan lebih bergaya.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat