{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


4 inisiatif bela polis

Posted: 23 Oct 2011 12:30 PM PDT

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

john

saya berharap dgn adanya insentif tersebut,pesara bekas polis boleh menjalani kehidupan yang selesa dan menghargai jasa2 kerajaan yang menolong rakyat yang memerlukan bantuan.kerajaan kita sekarang ini adalah yang terbaik yang berusaha untuk menolong semua rakyat jelatanya..tetapi saya juga berharap sekiranya kerajaan dapat menolong pesara-pesara yang lain.mereka juga telah berjasa kepada kerajaan.terutamanya bekas2 askar masa dahulu..disebabkan mereka la negara kita masuk ke era keamanan..begitu juga dgn penjawat awam yang lain.meraka juga berjasa walaupun dilihat pekerjaan yang mungkin dikatakan mudah n senang..tetapi penjawat awam ini juga la yang telah berusaha untuk menjana pendapatan negara kita yang kian membangun dan maju..oleh itu,pada pendapat saya, semua pesara adalah sgt penting dan insentif yang sepatutnya juga boleh diberikan terhadap mereka semua..sekian terima kasih..mohon maaf sekiranya ada yang tersinggung dgn kata-kata saya.

cyberkerisz

Syukur Alhamdulillah. Akhirnya pengorbanan mereka yang bekerja tak kira masa, bertugas tidak kira panas atau hujan, di kala orang lain sedang gembira bercuti dan bersuka ria, dihargai jua. Semoga Allah terus memberikan kekuatan kepada anggota keselamatan agar terus bertugas dengan penuh komited dan bersemangat. Semoga masalah dalaman PDRM dapat diminimumkan dan lebih fokus dalam menjaga kesejahteraan negara tercinta ini.

Tahniah dan syabas.

Dari orang awam yang mengecapi keamanan dari titisan peluh dan darah anggota keselamatan...

RIO

baru kini Polis selalu mendapat insentif,kalau dulu mana ada dipandang tu kejaya Polis..malah dihina dan dikutuk ini semua sebab rasuah...kenapa adakah hanya pihak Polis sahaja yang terima rasuah..(bukan semua yang buat ni hanya 2-3 orang sahaja yang melakukannya)

madarin sudah

moga-moga 4 inisiatif itu dapat dikotakan.

sabri

elok la tu,tpi kalau boleh bagikan jugak kepada bekas anggota yang bekas turut berjuang masa perang dunia ke 2

Raha Binti Abdul Rahman

Gemulah ayah saya sudah meninggal 3 tahun.Sehingga hari ini masih tiada jawapan tentang peruntukan Khairat kematian.Saya sudah pun menelefon dan mengirimkan email bertanyakan akan status ini, jawapan yang saya terima TIADA PERUNTUKAN LAGI.Saya boleh kemukan bukti jika pihak berwajib ingin tahu akan kebenaran atas komen saya ini.Dimanakah akan saya suarakan isi hati bagi pihak ibu saya.terima kasih.

jasmi

Berilah sama adil...golongan lain pun beri sumbangan pada negara.

Mohda Fauzi Abdul Mutalib

Alhamdulillah.Tapi kenapa anggota polis sering dapat insentif?golongan lain pun bekerja keras juga

Hasni Dahlan

Kalau mahu balas jasa berilah kepada bekas perajurit polis atau tentera yang pernah berkhidmat semasa perang dunia ke 2 dan zaman darurat.Ada sesetengah penguatkuasa yang ambil rasuah juga mendapat feadah ini bagi saya tiada kesaksamaan yang sepatutnya.

Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat