{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Archive for Mei 2012

felda lurah bilut - Google Blog Search

Posted by Admin

felda lurah bilut - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 12:00 AM PST

Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 12:00 AM PST


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 05:07 PM PST


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 05:07 PM PST


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 05:07 PM PST


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 05:07 PM PST


Blog Felda: <b>felda lurah bilut</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2012 11:40 PM PST


Sejak FELDA Lurah Bilut, Bentong dibuka pada 1958 iaitu kira-kira 54 tahun selepas pembukaannya, akhirnya kerajaan Pahang dibawah pentadbiran UMporNO melalui Menteri Besarnya Adnan Yaakob menyerahkan geran tanah tambahan Felda Lurah Bilut kepada peneroka tanah rancangan tersebut di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Lurah Bilut pada 18 Februari lalu.

Lurah Bilut adalah sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.


... alhamdulillah... Allah panjangkan usia pakcik untuk menerima geram tanah yang telah diusahakan lebih 50 tahun...

Sejak FELDA Lurah Bilut, Bentong dibuka pada 1958 iaitu kira-kira 54 tahun selepas pembukaannya, akhirnya kerajaan Pahang dibawah pentadbiran UMporNO melalui Menteri Besarnya Adnan Yaakob menyerahkan geran tanah tambahan Felda Lurah Bilut kepada peneroka tanah rancangan tersebut di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Lurah Bilut pada 18 Februari lalu.

Lurah Bilut adalah sebuah kawasan penempatan FELDA yang terletak di Bentong, Pahang. Ia mula dibuka pada tahun 1958 dan merupakan rancangan pembangunan tanah secara berkelompok untuk pertanian yang pertama ditubuhkan seumpamanya di Malaysia dan dunia.


... alhamdulillah... Allah panjangkan usia pakcik untuk menerima geram tanah yang telah diusahakan lebih 50 tahun...

felda lepar utara - Google Blog Search

Posted by Admin

felda lepar utara - Google Blog Search


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full content generated by Get Full RSS.

Blog Felda: <b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 27 May 2012 11:19 PM PDT

Blog Felda: <b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jun 2006 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jun 2006 12:00 AM PDT

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Mar 2011 11:31 PM PDT

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Mar 2011 11:21 PM PDT

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Mar 2011 11:09 PM PST


<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2011 11:24 PM PST


<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Mar 2011 11:32 PM PST


<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Mar 2011 11:32 PM PST


<b>felda</b> bukit sagu - Google Blog Search

Posted: 27 Feb 2011 01:10 AM PST


<b>Felda</b> Wilayah Kuantan | Warga <b>Felda</b>

Posted: 20 Feb 2011 06:22 AM PST

1. Felda Bukit Goh Sabran Bin Mohamad Ali 09-5478843 -
2. Felda Bukit Sagu 01 Adzmi Bin Arob 09-5479141 09-5479141
3. Felda Bukit Sagu 02 Abdul Manan Bin Mat 09-5479140 -
4. Felda Bukit Sagu 03
5. Felda Chini 01 Rapii Bin Nawawi 09-4566010 -
6. Felda Chini 02 Ramli Bin Berhan 09-4566030 -
7. Felda Chini 03 Mohd Shah Bin Kassim 09-4566035 -
8. Felda Chini 04 Mohd Shah Bin Mohamed 09-4566055 09-4566055
9. Felda Chini 05 Abdul Rahman Bin Mamat 09-4566075 -
10. Felda Chini Timur 01 Md Yusof Bin Mee 09-4571206 -
11. Felda Chini Timur 02 Mohd Idris Bin Mohd Isa 09-4571439 09-4381245
12. Felda Chini Timur 03 Zahidin Bin Ali 09-4571488 -
13. Felda Kampung New Zealand Alim Bin Kasim 09-4789330 -
14. Felda Keratong 01 Roslan Bin Maarof 09-4457591 09-4457591
15. Felda Keratong 02 Aziz Bin Md Isa 09-4457612 09-4457612
16. Felda Keratong 03 Jamaludin Bin Nordin 09-4457961 -
17. Felda Keratong 04 Abd Zaman Bin Alias@ Elias 09-4457812 09-4457812
18. Felda Keratong 05 Zaini Bin Kamis 09-4457911 09-4457911
19. Felda Keratong 06 Ezrangee Bin Ma'on 09-4471479 09-4471479
20. Felda Keratong 07 Mansor Bin Ahmad 09-4471101 09-4471101
21. Felda Keratong 08 Mohd Rohani Bin Othman 09-4431264 -
22. Felda Keratong 09 Tokimin Bin Poniran 09-4431192 09-4431192
23. Felda Keratong 10 Othman Bin Muhamad 09-4431373 09-4431373
24. Felda Lepar Hilir 01 Izham Bin Ramli 09-5486252 09-5483152
25. Felda Lepar Hilir 04
26. Felda Lepar Hilir 02 Johari Bin Jaafar 09-5496353 09-5496353
27. Felda Lepar Hilir 03 Abdul Halil Bin Abd Majid 09-5495421 09-5483152
28. Felda Lepar Utara 01 Wan Fadzillah Dzaki Bin W Ahmad 09-4741260 09-4741260
29. Felda Lepar Utara 02 Hussain Bin Yoep 09-4741569 -
30. Felda Lepar Utara 04
31. Felda Lepar Utara 03 Raduan Bin Rozali 09-4741967 09-4741967
32. Felda Selanchar 01 Mohd Nordin Bin Daud 09-4371200 09-4371466
33. Felda Selanchar 02 Yunos Bin Demin 09-4381283 09-4381283
34. Felda Selanchar 03 Ruslam Bin Mukhtar 09-4381245 09-4381245
35. Felda Selanchar 04 Abdul Malik Bin Jaafar 09-4381443 09-4381443
36. Felda Selanchar 05
37. Felda Selendang 01 Nordin Bin Harun 09-4146750 09-4146750
38. Felda Selendang 02
39. Felda Sungai Panching Timur Hamir Husin Bin Ismail 09-5421050 -
40. Felda Sungai Panching Selatan
41. Felda Sungai Panching Utara Abd Rahim Bin Maulud 09-5421050 09-5421050

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2011 11:39 PM PDT

Assalamu'alaikum dan Salam 1 Malaysia.

Sekolah Kebangsaan (LKTP) Lepar Utara Satu telah dibuka pada hari Isnin, 25 Februari 1985 di tanah seluas 8 ekar dan terletak di bawah pengawasan Pejabat Pelajaran Daerah Kuantan kemudian mulai 1 Januari 2005 dipindahkan pengawasannya kepada Pejabat Pelajaran Daerah Jerantut, Pahang Darul Makmur. Sekolah ini mengandungi 2 blok bangunan, 1 kantin, 1 surau dan 22 unit rumah guru. Guru-guru yang mengajar di sekolah ini tinggal dengan menyewa rumah kakitangan Felda dan Kilang Sawit selain tinggal di rumah guru. Sekolah ini terletak di pedalaman dan di kelilingi oleh Gugusan Felda Lepar Utara 1,2,4 dan Felda Plantation 5, 10, 13 dan 14. Jarak dari sekolah dan PPD Kuantan ialah sejauh 221 km manakala PPD Jerantut ialah 98 km. Sementara itu jarak ke JPN Pahang pula sejauh 227 km yang mengambil masa kira-kira 3 jam perjalanan menaiki kereta melalui Bandar Jengka, Maran dan seterusnya ke Kuantan. Mulai Januari 2006 SK Lepar Utara Satu telah dipindahkan ke Zon Gelanggi di bawah pentadbiran PPD Jerantut.

Murid-murid yang belajar di sini terdiri daripada anak-anak peneroka, buruh ladang, kakitangan Felda dan Kilang Sawit Lepar Utara 4, guru-guru dan anggota polis. Pada mulanya sekolah ini menumpang di bangunan Pejabat Felda Lepar Utara 1. Pada masa itu keadaan sekolah adalah dalam serba kekurangan di mana tiada kemudahan asas seperti air,  elektrik dan jalan perhubungan yang teruk. Melalui daya usaha penduduk serta guru, mereka telah bergotong-royong membina kerusi dan meja panjang untuk kegunaan murid-murid. Keadaan ini berterusan sehinggalah pada bulan Julai 1985 di mana sekolah telah menerima bekalan perabot daripada JPNP. Bermula dengan 87 orang murid dari Tahun 1 hingga Tahun 6 dan seramai 7 orang guru termasuk seorang Guru Besar, sekolah telah beroperasi walaupun dalam keadaan serba kekurangan. Bilangan murid dan kakitangan telah bertambah dari setahun ke setahun hinggalah ke hari ini di mana jumlah murid ialah seramai 752 orang, 45 orang guru termasuk Guru Besar, 2 orang Pembantu Tadbir, seorang Pembantu Am Rendah, 4 orang Pekerja Rendah Awam dan 2 orang Pengawal Keselamatan.

SK. (LKTP) Lepar Utara Satu telah berpindah ke bangunan baru yang ada sekarang pada 5 Oktober 1988. Dengan kemudahan yang bertambah proses pengajaran dan pembelajaran telah dapat dijalankan dengan lebih sempurna begitu juga dengan aktiviti luar bilik darjah. Pada tahun itu juga Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) telah ditubuhkan. Dengan adanya PIBG kerjasama yang sedia ada telah terjalin dengan lebig erat lagi. Pada 16 Mac 1989 sekolah ini telah dinaikkan gred dari gred C ke gred A. Sesuai dengan kenaikan gred sekolah ini dapat beroperasi dengan lebih baik dan sempurna.

Aktiviti ko-kurikulum juga berjalan dengan lancar di mana Sukan Tahunan kali Pertama dapat diadakan pada tahun 1988. Sungguhpun jauh di pedalaman sekolah ini telah berjaya melahirkan atlet yang berwibawa di mana pada tahun 1994 dan 1998 seorang pelajar telah mewakili negeri Pahang dalam sukan olahraga. Pada tahun 1998 seorang lagi pelajar telah mewakili negeri dalam sukan bola sepak. Kemudian pada tahun ini seorang pelajar terpilih mewakili negeri dalam sukan bola tampar perempuan. Dalam bidang akademik pula pencapaian terbaik sekolah dalam UPSR ialah pada tahun 2002 di mana seramai 8 orang pelajar telah mendapat 5A, dan peratus kelulusan tertinggi setakat ini ialah pada tahun 2005 iaitu 56.6%. Adalah diharapkan agar segala pencapaian dari sekolah ini dapat dipertingkatkan lagi dari masa ke semasa. Pada masa ini sekolah dijalankan dalam 2 sesi iaitu sesi pagi untuk murid-murid tahap 2 iaitu Tahun 4, 5 dan 6 manakala sesi petang pula melibatkan murid-murid tahap 1 iaitu Tahun 1, 2 dan 3. 

   

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Blog Felda: <b>felda lepar</b> hilir - Google Blog Search

Posted: 05 Jun 2006 12:00 AM PDT

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Mar 2011 11:31 PM PDT

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Mar 2011 11:21 PM PDT

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Mar 2011 11:09 PM PST


<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Mar 2011 11:24 PM PST


<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Mar 2011 11:32 PM PST


<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Mar 2011 11:32 PM PST


<b>felda</b> bukit sagu - Google Blog Search

Posted: 27 Feb 2011 01:10 AM PST


<b>Felda</b> Wilayah Kuantan | Warga <b>Felda</b>

Posted: 20 Feb 2011 06:22 AM PST

1. Felda Bukit Goh Sabran Bin Mohamad Ali 09-5478843 -
2. Felda Bukit Sagu 01 Adzmi Bin Arob 09-5479141 09-5479141
3. Felda Bukit Sagu 02 Abdul Manan Bin Mat 09-5479140 -
4. Felda Bukit Sagu 03
5. Felda Chini 01 Rapii Bin Nawawi 09-4566010 -
6. Felda Chini 02 Ramli Bin Berhan 09-4566030 -
7. Felda Chini 03 Mohd Shah Bin Kassim 09-4566035 -
8. Felda Chini 04 Mohd Shah Bin Mohamed 09-4566055 09-4566055
9. Felda Chini 05 Abdul Rahman Bin Mamat 09-4566075 -
10. Felda Chini Timur 01 Md Yusof Bin Mee 09-4571206 -
11. Felda Chini Timur 02 Mohd Idris Bin Mohd Isa 09-4571439 09-4381245
12. Felda Chini Timur 03 Zahidin Bin Ali 09-4571488 -
13. Felda Kampung New Zealand Alim Bin Kasim 09-4789330 -
14. Felda Keratong 01 Roslan Bin Maarof 09-4457591 09-4457591
15. Felda Keratong 02 Aziz Bin Md Isa 09-4457612 09-4457612
16. Felda Keratong 03 Jamaludin Bin Nordin 09-4457961 -
17. Felda Keratong 04 Abd Zaman Bin Alias@ Elias 09-4457812 09-4457812
18. Felda Keratong 05 Zaini Bin Kamis 09-4457911 09-4457911
19. Felda Keratong 06 Ezrangee Bin Ma'on 09-4471479 09-4471479
20. Felda Keratong 07 Mansor Bin Ahmad 09-4471101 09-4471101
21. Felda Keratong 08 Mohd Rohani Bin Othman 09-4431264 -
22. Felda Keratong 09 Tokimin Bin Poniran 09-4431192 09-4431192
23. Felda Keratong 10 Othman Bin Muhamad 09-4431373 09-4431373
24. Felda Lepar Hilir 01 Izham Bin Ramli 09-5486252 09-5483152
25. Felda Lepar Hilir 04
26. Felda Lepar Hilir 02 Johari Bin Jaafar 09-5496353 09-5496353
27. Felda Lepar Hilir 03 Abdul Halil Bin Abd Majid 09-5495421 09-5483152
28. Felda Lepar Utara 01 Wan Fadzillah Dzaki Bin W Ahmad 09-4741260 09-4741260
29. Felda Lepar Utara 02 Hussain Bin Yoep 09-4741569 -
30. Felda Lepar Utara 04
31. Felda Lepar Utara 03 Raduan Bin Rozali 09-4741967 09-4741967
32. Felda Selanchar 01 Mohd Nordin Bin Daud 09-4371200 09-4371466
33. Felda Selanchar 02 Yunos Bin Demin 09-4381283 09-4381283
34. Felda Selanchar 03 Ruslam Bin Mukhtar 09-4381245 09-4381245
35. Felda Selanchar 04 Abdul Malik Bin Jaafar 09-4381443 09-4381443
36. Felda Selanchar 05
37. Felda Selendang 01 Nordin Bin Harun 09-4146750 09-4146750
38. Felda Selendang 02
39. Felda Sungai Panching Timur Hamir Husin Bin Ismail 09-5421050 -
40. Felda Sungai Panching Selatan
41. Felda Sungai Panching Utara Abd Rahim Bin Maulud 09-5421050 09-5421050

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

<b>felda lepar utara</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2011 11:39 PM PDT

Assalamu'alaikum dan Salam 1 Malaysia.

Sekolah Kebangsaan (LKTP) Lepar Utara Satu telah dibuka pada hari Isnin, 25 Februari 1985 di tanah seluas 8 ekar dan terletak di bawah pengawasan Pejabat Pelajaran Daerah Kuantan kemudian mulai 1 Januari 2005 dipindahkan pengawasannya kepada Pejabat Pelajaran Daerah Jerantut, Pahang Darul Makmur. Sekolah ini mengandungi 2 blok bangunan, 1 kantin, 1 surau dan 22 unit rumah guru. Guru-guru yang mengajar di sekolah ini tinggal dengan menyewa rumah kakitangan Felda dan Kilang Sawit selain tinggal di rumah guru. Sekolah ini terletak di pedalaman dan di kelilingi oleh Gugusan Felda Lepar Utara 1,2,4 dan Felda Plantation 5, 10, 13 dan 14. Jarak dari sekolah dan PPD Kuantan ialah sejauh 221 km manakala PPD Jerantut ialah 98 km. Sementara itu jarak ke JPN Pahang pula sejauh 227 km yang mengambil masa kira-kira 3 jam perjalanan menaiki kereta melalui Bandar Jengka, Maran dan seterusnya ke Kuantan. Mulai Januari 2006 SK Lepar Utara Satu telah dipindahkan ke Zon Gelanggi di bawah pentadbiran PPD Jerantut.

Murid-murid yang belajar di sini terdiri daripada anak-anak peneroka, buruh ladang, kakitangan Felda dan Kilang Sawit Lepar Utara 4, guru-guru dan anggota polis. Pada mulanya sekolah ini menumpang di bangunan Pejabat Felda Lepar Utara 1. Pada masa itu keadaan sekolah adalah dalam serba kekurangan di mana tiada kemudahan asas seperti air,  elektrik dan jalan perhubungan yang teruk. Melalui daya usaha penduduk serta guru, mereka telah bergotong-royong membina kerusi dan meja panjang untuk kegunaan murid-murid. Keadaan ini berterusan sehinggalah pada bulan Julai 1985 di mana sekolah telah menerima bekalan perabot daripada JPNP. Bermula dengan 87 orang murid dari Tahun 1 hingga Tahun 6 dan seramai 7 orang guru termasuk seorang Guru Besar, sekolah telah beroperasi walaupun dalam keadaan serba kekurangan. Bilangan murid dan kakitangan telah bertambah dari setahun ke setahun hinggalah ke hari ini di mana jumlah murid ialah seramai 752 orang, 45 orang guru termasuk Guru Besar, 2 orang Pembantu Tadbir, seorang Pembantu Am Rendah, 4 orang Pekerja Rendah Awam dan 2 orang Pengawal Keselamatan.

SK. (LKTP) Lepar Utara Satu telah berpindah ke bangunan baru yang ada sekarang pada 5 Oktober 1988. Dengan kemudahan yang bertambah proses pengajaran dan pembelajaran telah dapat dijalankan dengan lebih sempurna begitu juga dengan aktiviti luar bilik darjah. Pada tahun itu juga Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) telah ditubuhkan. Dengan adanya PIBG kerjasama yang sedia ada telah terjalin dengan lebig erat lagi. Pada 16 Mac 1989 sekolah ini telah dinaikkan gred dari gred C ke gred A. Sesuai dengan kenaikan gred sekolah ini dapat beroperasi dengan lebih baik dan sempurna.

Aktiviti ko-kurikulum juga berjalan dengan lancar di mana Sukan Tahunan kali Pertama dapat diadakan pada tahun 1988. Sungguhpun jauh di pedalaman sekolah ini telah berjaya melahirkan atlet yang berwibawa di mana pada tahun 1994 dan 1998 seorang pelajar telah mewakili negeri Pahang dalam sukan olahraga. Pada tahun 1998 seorang lagi pelajar telah mewakili negeri dalam sukan bola sepak. Kemudian pada tahun ini seorang pelajar terpilih mewakili negeri dalam sukan bola tampar perempuan. Dalam bidang akademik pula pencapaian terbaik sekolah dalam UPSR ialah pada tahun 2002 di mana seramai 8 orang pelajar telah mendapat 5A, dan peratus kelulusan tertinggi setakat ini ialah pada tahun 2005 iaitu 56.6%. Adalah diharapkan agar segala pencapaian dari sekolah ini dapat dipertingkatkan lagi dari masa ke semasa. Pada masa ini sekolah dijalankan dalam 2 sesi iaitu sesi pagi untuk murid-murid tahap 2 iaitu Tahun 4, 5 dan 6 manakala sesi petang pula melibatkan murid-murid tahap 1 iaitu Tahun 1, 2 dan 3. 

   

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

felda serting hilir - Google Blog Search

Posted by Admin

felda serting hilir - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda serting hilir</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Feb 2012 12:00 AM PST

heLLo peopLe !!! fuuhh...fuuuhhh...fuuuhh *tiup2 habuk yang semakin degiL nak meninggaLkan bLog bersawang neh* hurmm...sejak2 masuk beLajar baLik nie, CG dah semakin maLas nak update bLog...yee, anda tak saLah baca, CG memang pemaLas !! *ngeh3* keje takdeLah banyak mana, tapi memang dah jenis pemaLas tak ketahuan haLa...memang Lah bLog tak update Langsung kan *sorry okay semua paparazzi dan staLker2 prihatin sekaLian*

so, sebagai pembuka tirai kepada entry baru, CG dengan suka hati nak memberitahu seLuruh rakyat jeLata tentang aktiviti ohshem yang dah CG buat dari 30 september sampai 3 oktober Lepas *bunyik macam dah Lamee jee, padehaL baru 2 hari Lepas..HAHHAHA* sesungguhnya, CG teLah terpiLih untuk menyertai program anak angkat di FELDA di NEGERI SEMBILAN yang dianjurkan oLeh Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) yang meLibatkan 3 zon feLda : raja aLias, serting hiLir dan jugak paLong...okayy, nak cerita banyak2 memang maLas...so, dengan maLasnya CG pon tempekkan gambar2 yang berjuta Lemon nie sambiL meLetakkan caption...

apee yang menarik daLam program nie adeLah : terasa macam berada kat hoLLywood sebab jumpe 'justin bieber' , 'shah rukh khan' , 'micheaL jordan' , 'kareena kapoor' dan macam2 Lagi Lah *giggLes*

dimuLakan dengan gambar2 anak2 buah yang super aktif !! oh !!! comeL sungguh mereka neh~

kak shasha *yang nie tak jumpee Link FB nyee*

add, jangan tak add okayy =)

gambar famiLy angkat tak dapat nak upLoad sebab takde daLam camera CG, sedih raseenyeee...takpee, nanti CG update Lain okayy =)

aLhamduLiLLah, semuanya berjaLan dengan Lancar...disamping kami semua mengikuti program ini dan bersuai kenaL dengan orang feLda, CG rasa kenaLan CG bertambah dan yang Lebih manis Lagi biLa ade rakan2 dari hoLLywood dan boLLywood yang CG kenaL *HAHHAHAHAA* pengaLaman yang sangat menarik:

  • ajar student foreigner cakap bahasa meLayu *peLat okayy*
  • boLeh dikatakan setiap hari menjadi transLator kepada bahasa inggeris yang membuatkan rase macam takde pape pon converse in engLish nie *poyo*
  • makan masakan omak yang awesome...masaL Lemak ciLi api *podeh weh*
  • naik atas hi-Lux ronda seLuruh kampung...
  • beLajar cakap bahasa hindi...

banyak Lagi pengaLaman yang tak dapat nak dikongsi bersama...yang baik itu kami bawa puLang, dan yang tak berapa nak baik itu kami ambiL sebagai pengajaran...tahniah dan terima kasih kepada Asia Pasific InternationaL Univercity in TechnoLogy and Inovation (UCTI) *sungguh panjang nama uni mereka* , terima kasih kepada KPT sebab bagi kami peLuang keemasan nie dan semoga jumpa Lagi kepada semua universiti2 yang hadir tempoh hari...maafkan saLah siLap kami dan semoga berjumpa Lagi !!

*tepuk2 terima kasi, tepuk2 muah2, tepuk2 jaLan dobi...HAHAHAHHAHA*

p/s : jangan Lupee join segmen FAKE LOVER tuh =)

Full content generated by Get Full RSS.

Raja Alias

G. Musang

J. Bahru

Terengganu

A. Setar