{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda tenggaroh - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda tenggaroh - Google Blog Search


Aku TERCURI Motor Orang di <b>Felda Tenggaroh</b> Selatan - noieizan2U

Posted: 25 May 2012 12:25 AM PDT

aku tak sengajalah... bukan sengaja pon...
hari ni dalam sejarah bila aku TERCURI motor orang..
n bila dah tulis TER tu maksudnya bukan sengaja k..
puncanya masa wat program tu mak cik aku yang turut serta ambik bahagian tu terjatuh dan luka kat kaki dia..
jadi masa nak balik tu aku kononya nak tolong le bawak motor dia
n mak cik tu naek van jabatan kami...
mak cik kata motor depan pagar ade kunci sekali...
bila tgk depan pagar ade motor warna hitam siap kunci sekali..
so aku dgn yakinnya ingat tu le motornya...
dengan machonya aku pun nyetat le motor tu..
tetiba aku tgk kawan2 aku dalam van n makcik2 yang ade kat situ semua terjerit2 panggil aku...
rupanya aku tersalah motor..
tu motor mak cik yang lain...
anak mak cik tu sampai menangis meraung2...
" tu motor ayah kiter... motor ayah kiter.."
kakakakkakka adoiiiee malunyerr..
upernyer motor mak cik aku tu kt luar pagarrr...
hahahhaha salah rembat le plak...
ramai yang dok pandang tu...
kawan2 aku bantai gelak sampai terkencing2...
hampeh betui dia org kan...

Leave a Reply

Raja Alias

G. Musang

J. Bahru

Terengganu

A. Setar