{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda ulu - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda ulu - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda ulu</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Jul 2012 12:00 AM PDT

Kluang, 14 Julai 2012 –  Kementerian Dalam Negeri (KDN) sekali lagi telah mengadakan Hari Bertemu Pelanggan bersempena dengan Majlis Timbalan Perdana Menteri Bersama Rakyat bertempat di Felda Ulu Belitong, Kluang Johor.

Aktiviti turun padang ini bertujuan memberi perkhidmatan secara terus kepada masyarakat di Felda Ulu Belitong, Kluang, Johor. orang ramai berpeluang untuk berinteraksi secara lebih dekat dengan jabatan serta agensi di bawah KDN serta mendapatkan penjelasan mengenai apa-apa perkara atau isu berkaitan perkhidmatan yang diberikan oleh kementerian/jabatan serta agensi di bawahnya.

Melalui Hari Bertemu Pelanggan ini, orang ramai boleh mendapat respons dengan serta merta daripada para pegawai yang mewakili jabatan dan juga agensi-agensi KDN yang sentiasa bersedia menjawab sebarang pertanyaan dan memberi penjelasan mengenai pelbagai perkara berhubung bidang kuasa masing- masing.

Jabatan dan agensi yang terlibat dalam Hari Bertemu Pelanggan KDN adalah Polis Diraja Malaysia, Agensi Anti Dadah Kebangsaan, Jabatan Pertahanan Awam, Jabatan Pendaftaran Negara, Jabatan Pendaftaran Pertubuhan, Jabatan Imigresen dan Jabatan Penjara. Manakala bahagian KDN yang terlibat sama adalah Bahagian Anti Pemerdagangan Orang, Bahagian Pekerja Asing, Bahagian Kawalan Filem, Bahagian Penerbitan dan Teks Al Quran, Bahagian Pendaftaran Negara dan Pertubuhan, Bahagian NKRA dan RELA.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat