{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Pakej mandi buih naga

Posted: 21 Sep 2012 01:46 PM PDT

KUALA LUMPUR: Bukan sekadar menawarkan khidmat seks, sebuah premis pelacuran yang berselindung di sebalik pusat kecantikan dan kesihatan di ibu kota, dikesan menyediakan pakej khas kepada pelanggan yang dikenali sebagai 'mandian buih naga'.

Dengan bayaran RM228, antara tawaran termasuk dalam pakej itu ialah mandi buih, urutan badan ke badan (B2B), urutan sejuk dan panas sebelum memasuki fasa terakhir iaitu melakukan hubungan seks.

Kelainan tawaran yang ditawarkan premis terbabit menjadikan ia sebagai lokasi tumpuan seawal jam 2 petang hingga awal pagi.

Wartawan Harian Metro yang dimaklumkan orang awam mengenai kegiatan berkenaan membuat tinjauan di premis terbabit bagi memeriksa kesahihan dakwaan itu.


Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2012/09/22


Rugi RM10 bilion

Posted: 21 Sep 2012 01:43 PM PDT

KUALA LUMPUR: Beberapa syarikat pelaburan emas berpangkalan di luar negara termasuk di Panama, Geneva dan Emiriah Arab Bersatu (UAE), dikesan menjadikan golongan kenamaan dan berpengaruh di negara ini termasuk mereka yang bergelar Datuk Seri sebagai mangsa penipuan dengan nilai kerugian keseluruhan lebih RM10 bilion.

Tanpa sebarang lesen atau pendaftaran perniagaan, dengan jumlah pelaburan antara RM4 juta hingga RM36 juta, rangkaian perniagaan terbabit turut mensasarkan syarikat berkaitan kerajaan negeri sejak empat tahun lalu dengan jumlah pelaburan antara RM4 juta dan RM36 juta.

Taktik mengaut keuntungan mudah itu dikesan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) yang menerima aduan daripada ejen berkaitan selepas mereka menanggung kerugian disebabkan kegagalan mendapatkan 'habuan' seperti dijanjikan.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2012/09/22


Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat