{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Dakyah musuh Islam

Posted: 06 Nov 2011 11:08 AM PST

MAKKAH: Mufti Besar Arab Saudi, Sheikh Abdul Aziz Al Sheikh dalam khutbah Aidiladha mengingatkan umat Islam supaya berhati-hati menghadapi dakyah musuh Islam supaya tidak diperalatkan sehingga menyebabkan rakyat dan pemimpin bertelagah.

Tugas pemimpin menjaga keamanan, perangi rasuah. Rakyat pula perlu patuh, mengasihi dan berdoa untuk kesejahteraan pemimpin mereka Harimau Muda tak sabar balas dendam. - Sheikh Abdul Aziz Al Sheikh, Mufti Besar Arab Saudi

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

Hamzah

Musuh-musuh Islam sejak dahulu lagi sedar jika umat Islam benar-benar mengikut al-Qur'an dan as-Sunnah pasti tiada suatu kuasa pun dapat mengatasi kekuatan Islam Melayu mmg mudah dipengaruhi.. org Melayu mmg mudah dibohongi.. org Melayu mmg mudah di gula-gulakan.. org Melayu mudah percaya.. perkara2 negatif mmg org Melayu mudah ikut tanpa guna akal fikiran..

Nic

Berkawan biar seribu, cari musuh jangan sekali

Roslay bin Abdul Hamid

Musuh-musuh Islam sejak dahulu lagi sedar jika umat Islam benar-benar mengikut al-Qur'an dan as-Sunnah pasti tiada suatu kuasa pun dapat mengatasi kekuatan Islam. Maka mereka, diketuai Yahudi dan Kristian TELAH DAN SELAMANYA melancarkan perang saraf untuk melemahkan iman umat Islam melalui budaya yang berteraskan cinta dunia dan hawa-nafsu. Realiti kini menunjukkan MAJORITI umat Islam telah pun terperangkap dengan JERAT yang dipasang oleh Yahudi dan Kristian. Mereka tidak perlu memerangi dan membunuh UMAT ISLAM dengan senjata, tetapi memadai dengan BUDAYA HEDONISMA, budaya hidup berseronok, memuaskan hawa nafsu tanpa batasan dan mengabaikan perintah dan larangan agama. Agama Islam hanya diamalkan ketika kelahiran, perkahwinan dan kematian seperti yang diamalkan oleh golongan Kristian dan Yahudi. Rasulullah s.a.w. telah memberi peringatan kepada para sahabatnya bahawa UMAT ISLAM akan mengikut Yahudi dan Kristian sejengkal demi sejengkal, hinggalah masuk ke lubang biawak…Malang sekali, umat Islam kini telah meninggalkan AL-QUR'AN DAN HADIS…

razi

Ucapan ini sudah tentu tidak akan disenangi oleh golongan neo-Khawarij yg berpaksikan pembangkang di Malaysia. Mereka sudah pasti akan mengecap Mufti Besar Arab Saudi ini sebagai ulama Wahabi yang pro Amerika Syarikat dan sekutu-sekutunya. Golongan neo-Khawarij Malaysia tidak akan senang dengan semua golongan lain selain golongan mereka sahaja, mereka dengan yakin beranggapan bahawa golongan selain mereka, terutama musuh politik mereka sebagai `terkeluar dari iman dan Islam'.

Ruslan Husain

Ramai rakyat tak sedar perkara ini... di Malaysia perkara ini berlaku semasa pentingkiran Anwar drp kerajaan.. orh Melayu mmg mudah dipengaruhi.. org Melayu mmg mudah dibohongi.. org Melayu mmg mudah di gula-gulakan.. org Melayu mudah percaya.. perkara2 negatif mmg org Melayu mudah ikut tanpa guna akal fikiran..

Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat