{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Keresahan Melayu terjawab

Posted: 29 Nov 2011 11:51 AM PST

KUALA LUMPUR: Tan Sri Muhyiddin Yassin malam tadi meredakan keresahan orang Melayu berhubung masa depan mereka dengan memberi jaminan UMNO akan terus memikul amanah besar untuk membela agama, bangsa dan negara.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

salampb

Kekalahan BN dalam PRU 12 adalah kerana ada unsur-unsur sabotaj dalam komponen itu sendiri. Realitinya terbukti di cawangan saya sendiri. Kekalahan dalam pemilihan cawangan berlarutan hingga saat ini dengan bekas pemimpin yang tewas mensabotaj aktiviti cawangan sendiri. Hingga mesyuarat Agong sekali setahun pun tak mahu hadir. Kemudian memburukan pula AJK Cawangan yang baru dilantik....dan sampai sekarang masih lagi tidak mahu bekerjasama dan merapatkan saf demi kepentingan parti. Tak paham kenapa ramai yang gilakan jawatan bukannya jujur dalam perjuangan...semuga berbaiklah sesama kita jika mahukan kuasa melayu kekal di bumi sendiri.

Halim

MELAYU....... bersatulah. Sememangnya bersatu politik agak sukar sekali, tetapi bersatulah atas landasan persaudaraan Islam.
Semasa kecil kita selalu diceritakan tentang mematah lidi sebatang demi sebatang, tetapi apabila lidi-lidi tersebut dikumpulkan sekali, sukar untuk mematahkannya, malahan lidi-lidi tersebut(bersatu) dapat digunakan untuk membersihkan rumah kita.
Bukanlah saya bermaksud mengibaratkan melayu seperti lidi dan penyapu.

nim

teruskan perjuangan yang belum selesai....kami mendukung anda!!!!!!!!!!!!!!

shah

sebelum bela nasib bangsa,bela dulu nasib parti UMNO..hapuskan politik wang,tikam2 belakang,gila kuasa dan sebagainya..

Abdul Hamid

Teruskan lah perjuangan membela Islam. Kebelakangan ini Islam dan kedaulatan raja raja Melayu tercabar sejak Si Pengkhianat bangsa itu dibebaskan olek Pak Lah.

mohdisnin

HIDUP UMNO.... SEMOGA TERUS PERJUANGKAN BANGSA MELAYU DAN ANAK2 MELAYU

Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat