{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: MukaDepan

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: MukaDepan


Ingat jasa UMNO

Posted: 01 Dec 2011 11:32 AM PST

MukaDepan

PRESIDEN UMNO, Datuk Seri Najib Razak menegaskan sesuatu ketika menyampaikan ucapan dasar pada perasmian Perhimpunan Agung 2011 parti itu di Dewan Merdeka, PWTC, semalam. - Foto BERNAMA

PRESIDEN UMNO, Datuk Seri Najib Razak menegaskan sesuatu ketika menyampaikan ucapan dasar pada perasmian Perhimpunan Agung 2011 parti itu di Dewan Merdeka, PWTC, semalam. - Foto BERNAMA

Najib garap 10 kronologi perjuangan parti majukan bangsa

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak mengajak rakyat menyelami dan mengenang jasa UMNO yang menunjangi sejarah pembentukan negara sejak 1946 dan membawa transformasi serta kejayaan besar hingga memakmurkan semua kaum di negara ini.

Sambil memetik ungkapan, 'Kata orang, kalau mandi air di kali, jangan lupa pada siapa yang menggalinya', Presiden Umno menegaskan: "Kerana bukankah UMNO yang menjadi induk, mencipta kemakmuran?"

Ingatlah... ingatlah bahawa semua ini dimungkinkan oleh kita orang UMNO, sebuah parti yang amat berjasa kepada kita semua, bukan saja anak-anak Melayu tetapi rakyat Malaysia keseluruhannya. - Datuk Seri Najib Razak

Berikutan itu, Perdana Menteri mengingatkan rakyat supaya tidak terpengaruh dengan tohmahan liar yang mahu memadamkan budi dan jasa UMNO hingga berjaya mengubah nasib rakyat menerusi formula perkongsian kuasa selepas memenangi pilihan raya pertama pada 1955 bersama MCA dan MIC.

Untuk berita lanjut dan laporan Perhimpunan Agung UMNO, dapatkan akhbar Berita Harian hari ini.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

azmel

Rakyat yang kena kenang jasa UMNO? ataupun, UMNO yang kena kenang jasa rakyat? Sama-sama kita menilai realiti sebenar.


Full content generated by Get Full RSS.

Cadangan penambahbaikan pilihan raya lulus

Posted: 01 Dec 2011 10:56 AM PST

[unable to retrieve full-text content]KUALA LUMPUR: Dewan Rakyat meluluskan 10 cadangan yang dikemukakan Jawatankuasa Pilihan Khas Berhubung Penambahbaikan Proses Pilihan Raya termasuk menerusi laporan awalnya semalam untuk memastikan proses pilihan raya di negara ini bebas dan adil.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat