{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda mempaga - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda mempaga - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda mempaga</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jul 2011 01:48 AM PDT


Doc-Rock Cycling Team (DRCT): JAMBOREE <b>FELDA MEMPAGA</b> BENTONG PAHANG

Posted: 06 Jul 2011 12:29 AM PDT

Tarikh : 3/7/2001
Lokasi : Felda Mempaga, Bentong, Pahang
Jarak : 35 KM
Trek : Ladang kelapa sawit
Jam mula : 8.30am
Jumlah peserta : 200++


Perjalanan dimulakan oleh ahli2 bersekutu DRCT jam 5.30 pagi dari Kajang ke Felda mempaga. Tuan presiden , Asri dan Ude berenti solat subuh di stesen minyak BP selepas tol gombak. Manakala Awie & Fatah di stesen Petronas sebelum tol bentung. Kemudian terus ke Felda mempaga. Seorang lagi ahli DRCT terlambat bangun, gerak dari Kajang ke Felda mempaga jam 6.15 pagi. Kesemuanya sampai di tempat permulaan lebih kurang jam 7.45 pagi.

Kayuhan dilepaskan oleh marshall tepat jam 8.30 pagi. Nampaknya tidak ramai yang mengambil bahagian, mungkin barangkali bertembung dgn Jamboree jalan Kebun Klang dan Bukit Rimau.

Ramai peserta yang merungut disebabkan trek tidak ditanda dengan betul. Tanda arah begitu kecil dan warnanya pula sama dengan warna daun kelapa sawit. Ramai yang terbabas dan ada juga yang tersesat. Saudara Ude tersesat hingga terpaksa melupakan untuk dapat podium, frust noggeng dia. Nak makan pun tak selera.

Tepat jam 1 tengahri upacara penyampaian hadiah dimulakan dan semua peserta bersurai jam 2.45 petang. Tahniah kepada semua.


Jauh atau dekat, penat atau krem .. kayuh tetap kayuh .. doc rock weeeiiiiiii

Tuan presiden tengah fikir "kenapa la lauk ni ayam seketul je, cam dalam jel". Apapun Alhamdulillah.

"Bakpo gambar awek aku ambik dlm kelapo sawit tadi hilang!!#@# .. " Fatah of Patah
Awie dengan bangganya menamatkan kayuhan. No berapo tu wei??
Tuan presiden dengan mem nya menamatkan kayuhan. Tahniah ....
Muka Ude yang kecewa .. tersesat .. mmg penganjur kali ni teruk. Takpe De , kita repeat kat Broga.
2 orang serikandi DRCT , dua2 panggilannya INA ... Salluuttteeeeee





Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Leave a Reply

Raja Alias

G. Musang

J. Bahru

Terengganu

A. Setar