{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda kemahang - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda kemahang - Google Blog Search


Becoz I Am Kelantanese...: Kenduri di <b>Felda Kemahang</b> 3

Posted: 05 Feb 2012 07:55 PM PST

Assalamu'alaikum..

Errr..maaflah ya asyik entry kenduri jer aku ni..ini kenduri kahwin anak sepupu aku ni dekat Tanah Merah..oh terasa jugak macam makcik-makcik sebab entry hang out dengan family sahaja..tak berlibur kah kau yana?haha..eh family first ok!:p

pelamin tema hijau..oh keluarga pengantin juga tema sama..;)
apahal aku nak serius sangat while kakak aku tergelak tu?hehe..keliru..nak snap gambar dengan pengantin tapi still dok mekap lagi..ambik jelah dengan pelamin biliknya..
sepupu2 duai..family belah ma memang ramai..
Dah kenyang..jom pulang..ambik gambar kat kawasan Felda..syokla tengok perumahan Felda ni tersusun and cantik bersih kawasannya..tapi jauh dari bandar tu yang tak syok..hehe..
Gambar makanan yilek ya..tak ingat lansung kat kamera sebab dah dapat kerabu pucuk paku..makan tak pandang kiri kanan..ahaha..

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat