{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda selancar - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda selancar - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda selancar</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Mar 2012 12:00 AM PST

Kerjasama dari Biro Masyarakat Felda PKR Pusat, PKR Negeri Pahang, PKR Negeri Sembilan dan PKR Johor telah menjayakan lawatan Biro ini ke Keratong 5, Keratong 10, Selancar 1, Palong 5 dan Palong 9.

Jawatankuasa yang menyertai rombongan lawatan ini dari Negeri Johor adalah Sdr Zabidie Abas, Pn. Natrah Ismail, dan Pn Siti Halijah Mohamad.

Dari Negeri Pahang diturunkan Sdr Rosli Ahmad, Sdr Rosni Arshad, Sdr Rabidin Kasmawi, dan Sdr Rosni.

Dari Negeri Sembilan adalah Sdr T.Kumar dan Sdr Rebin Birham.

Sdr Zabidie Abas adalah juga Setiausaha PKR negeri Johor, Pn Natrah Ismail adalah Ketua Wanita PKR Negeri Johor, dan Pn Siti Halijah adalah Pengerusi Wanita Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal.

Sdr Rosli Ahmad adalah Ketua Penerangan Biro Masyarakat Felda Negeri Pahang merangkap Ketua PKR Cabang Jerantut, Sdr Rabidin adalah Ketua Cabang PKR Rompin, Sdr Rosni Arshad adalah Naib ketua Biro Masyarakat Felda PKR Pahang, Sdr Hamsi adalah AJK Biro Masyarakat Felda PKR Pahang.

Sdr T. Kumar adalah Peguam dan Timbalan Pengerusi Biro Masyarakat Felda PKR Pusat sementara Sdr Rebin Birham adalah Setiausaha Biro Masyarakat Felda PKR Pusat.

Jam 3.00 petang semua tenaga ini mengadakan dialog dengan peneroka-peneroka Keratong 5 dan jam lebih kurang 4.30 petang kami berpecah. Saya bersama-sama Sdr Zabidie, Pn Natrah, Pn Siti dan Sdr Rosli Ahmad berlepas ke Keratong 10 untuk mengadakan dialog disana; manakala Sdr Rebin dan Sdr T. Kumar berlepas ke Palong 9 dan Palong 5 di Negeri Sembilan, dimana sebuah Ranting PKR di Palong 5 telah dirasmikan.

Setelah selesai di Keratong 10, saya beredar ke Keratong 5 untuk Majlis Ceramah dan Sdr Rebin dan Kumar berlepas dari Palong untuk turut berceramah di Keratong 5, manakala Sdr Wak Rabidin, Sdr Rosni dan Sdr Hamsi menemani Sdr Zabidie, Pn Natrah, Pn Siti dan Rosli ke Selancar 1 untuk berceramah disana.

Lawatan ke rancangan-rancangan Felda di Negeri Pahang sedang disusun untuk rancangan-rancangan Felda di Jerantut, Bentong, Cameron Highlands, Pekan, Paya Besar, Bera dan Temerloh setelah selesai lawatan Biro ini ke Negeri Perak dan Negeri Selangor.

Juga sedang disusun adalah lawatan kali kedua rancangan-rancangan Felda di Negeri Johor.

Semasa berada di DUN Muadzam di Pahang, Biro ini telah mengedarkan lebih dari 600 borang permohonan menjadi peneroka baru dari anak-anak peneroka Felda didalam pelaksanaan Perkara 8 didalam Buku Jingga untuk memansuhkan Felda Plantation dalam tempoh 100 hari Pakatan Rakyat memerintah Malaysia.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.Full content generated by Get Full RSS.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat