{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda lepar hilir - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda lepar hilir - Google Blog Search


Siaran langsung Jelajah Merdeka Rakyat di <b>Felda Lepar Hilir</b> 1 <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2013 06:19 AM PDT


Selain Datuk Seri Anwar Ibrahim, antara barisan penceramah ialah Pengerusi Majlis Pimpinan KEADILAN Pahang, Datuk Fauzi Abdul Rahman, Laksamana Pertama (B) Haji Imran Abdul Hamid dan ahli parlimen Kuantan, Fauziah Salleh.
Turut hadir Pengerusi DAP Pahang yang juga Adun Triang, Leong Ngah Ngah dan Pengerusi Lajnah Perumahan, Pengguna Dan Alam Sekitar Pas Pahang, Andansura Rabu
Manakala Radio KOBAT FM turut membawakan siaran langsung dari tapak ceramah di Taman Mahkota Aman, Batu 11, Jalan Gambang, Kuantan melalui pautan DISINI.
Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=48718

<b>felda lepar hilir</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 07 Mar 2013 12:22 PM PST


sejarah lepar hilir: RANCANGAN <b>FELDA LEPAR HILIR</b> SATU

Posted: 10 Mar 2009 08:30 PM PDT


LOKASI DAN MAKLUMAT AM

• Rancangan Felda Lepar Hilir Satu ini terletak kira – kira 45km daripada Bandar Kuantan, dan 14 km daripada Gambang. Iaitu Pekan kecil bagi penduduk Felda Lepar Hilir Satu.


• Kawasan ini terletak dibahagian barat daya kuantan. Pandang darat Fizikal yang terdapat di kawasan ini ialah bentuk muka bumi yang terdiri daripada tanah pamah yang luas dan beralun. Lokasi Felda Lepar Hilir Satu ini cukup strategik memandangkan kedudukannya yang berhampiran dengan jalan utama. Ini membolehkan penduduk kampung ini menikmati pelbagai kemudahan yang disediakan oleh kerajaan. Di sini juga menjadi pusat perkembangan ilmu kerana di sini juga terletaknya Perpustakaan Desa Felda Lepar Hilir Satu dan juga Sekolah Menengah .


• Semangat kerjasama antara penduduk peneroka dalam menjalankan sesuatu aktiviti di sini dapat mengeratkan silaturrahim dan proses dalam melaksanakan aktiviti tersebut dapat dijalankan dengan sempurna.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat