{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda trolak - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda trolak - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda trolak</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Jul 2011 12:00 AM PDT

haha , mood aku nak post pasal robotik kat mrsm felda trolak . sumpaa rindu giler weh . dengan peraturan yang tiada di maktab , suka suka kitorang nak bangun pukul berapa , cewah .padahal aku , amal , lynn , niena memang kene bangun awal untuk creative category kitorang , pergh , penat . hahahaha .

sepanjang perjalanan kami ke mrsm felda trolak , singgah singgah (:





mrsm felda trolak , perak

22 julai sheingga 25 julai 2011

creative category WRO ( world robotic olympiad )

pengalaman kami bersama sama :





lynn , amal , aku amek gambar korang sikit sikit , hehe . thanks and sorry .

lynn , niena , cepat cepat la upload gambar gambar ? hoho , x sabar .

haha , category starir climber haziq and obama je yang menang , tahniah (:

sir arif , thanks atas segalanyaa dan belanja kami ice blended . haha .

sepanjang perjalanan pergi dan balek , kitorang mrsm batu pahat saing dengan mrsm muar , dapat mengeratkan hubungan silaturahim sesama sendiri tak kira lelaki atau pun perempuan . hahahah . mrsm muar , semoga berjumpa lagi :)

tak sangka jumpa kawan sekolah rendah , nazmie dr mrsm muar . haha .

nur amalina binti mat , nur amanina binti ishak , amalina mudzafar , thanks for all your cooperation . sama sama berjuang , sama sama laksanakan . cewah ayat aku . hahahah . aku rindu pengalaman di mrsm felda trolak sangat sangat . iloveandmissyouall♥

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat