{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda gedangsa - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda gedangsa - Google Blog Search


Majlis Moreh Pemuda di <b>Felda Gedangsa</b>

Posted: 13 Aug 2011 07:52 PM PDT






Hulu Bernam 12/8/11- Bertempat di Balairaya Felda Gedangsa,Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Hulu Selangor telah mengadakan majlis moreh bersama pemuda.Dimulakan sekitar jam 10.00 malam majlis dihadiri lebih 50 orang belia dan pimpinan di sini.Hadir berucap Ketua Pemuda Bahagian Sdr Mahmud Karim , Pengerusi Gugusan Sdr Azman dan Ketua Cawangan En Tajulludin.

Blog Felda: <b>felda gedangsa</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jul 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda gedangsa</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jul 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda gedangsa</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jul 2011 12:00 AM PDT


мой дорогой- my Dear LIFE: Peneroka dah maju - <b>Felda Gedangsa</b>

Posted: 03 Jul 2011 10:48 AM PDT

kirei girl

Hari semalam(ahad 3 Julai 2011) aku telah menjadi anak mithali..hehee mithali ke???hurm ntahla... tapi hari tersebut aku ikut abah pergi ke Felda Gedangsa..rasanya tak ramai yang tahu tempat ni..lagi lagi budak zaman aku ni hah..yang dia tau pavillion, mid valley, alamanda, summit, sunway piramid, wangsa walk, mines, mahkota parade, dataran pahlawan, komtar, jusco, giant, tesco, mydin n sooooooo onnn..tapi ade tak kat yang aku list tu FELDA??? tak ade kan?? mungkin sesetengahnya tahu sebab mungkin mereka ni memang asal situ, tak pun tok nenek dia menetap di felda.. so ape yang ade kat felda ni??? 

Felda ni ade banyak tanah yang diusahakan oleh pemilik-pemilik tanah aka peneroka...so sesipa yang minat bercucuk tanam ni bola jadi peneroka..aku malas nak cerita panjang-panjang tapi bole klik sini (wikipedia) atau pun klik sini ( web felda) majukan? siap ade web da skang!=)

Ade benda yang aku tak suka pasal felda ni..sori ek sape yang terbaca ataupun memang saja nak baca. biarlah menjadi rahsia family aku..cume berdesing je bila sebut-sebut felda ni..tapi aku pulak kena jejakkan kaki kat felda tu..hurm~~ pasrah dan redha..mungkin ketentuanNYA...so nila pintu gerbangnya..

So hari itu adelah HARI ULANG TAHUN FELDA GEDANGSA yang ke.....hihihi aku tak tau..tak pay attention sebab niat aku hanya la teman bapak aku and tolong mane-mane yang patut untuk promote Unit Trust dalam MAAKL funds. so ade interested? hehe sempat promote lak..ramai jugak la yang berminat tapi more to invest in cash...kita ade dua method to invest which is cash or epf. so peneroka tak ada epf cume ade cash yang banyak...kechingkechingkeching...$$$$....so dr simpan kt bank which dapat 1% paling banyak baik invest which is MAAKL target return dalam 8% to 15%..ni based on history for 10 years..majlis tu diadakan di perkarangan Masjid Gedangsa..

so nila serba sedikit pasal Felda Gedangsa =)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat