{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda keratong - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda keratong - Google Blog Search


Majlis Perkahwinan Ejat & Aishah @ <b>Felda Keratong</b>, Pahang - Afasz

Posted: 16 Oct 2012 04:00 PM PDT

Assalamualaikum kawan-kawan . . .  hari ni nak update full entry majlis perkahwinan yang aku sempat hadir  Sabtu, 13 Oktober lepas. Kawan aku yang lelaki "Ejat" -Senior aku & En Suami di UiTM Arau + Ex Officemate  aku + Junior En Suami di sekolahnya. Berbelit plak . Sini senior, sana juniur. hhuhu~ Jom layan gambar  . . 
Sempat snap kad jemputan masa otw to Felda Keratong, Pahang
Eh! Aku dah bersuami ek :)
Papan tanda ni la buat kami tak sesat. Kalau tak dah lajak dah.

Pelamin yg simple but nice ~ I Like!!!
Ha ni antara awek yang datang. 3 awek belakang tu, member di TM Kelana Jaya. 
Yang baju hijau tu, Halyzaqiut a.k.a bakal pengantin & lagi sorang tu senior aku, Izzati :)
Kami semua UiTM Arau , hehe~
Aku & En Suami bersama pengantin

Phewiittt. . .  cun la 3 awek dibelakang tu. :D
Ni gambar pengantin dengan member juniur sekolah En Suami. 
Beborak dengan pengantin duduk bersimpuh tersipu malu. huhu~
Pengantin sempat berkarok atas permintaan ramai :D
Ada ke si Ejat pilih lagu sedih. isk isk isk. ~
Last posing , aku + Aishah.
Perjalanan balik hujan lebat. Layan Harry Potter di sepanjang perjalanan. 
Last ucapan buat Ejat & Aishah:
Moga murah rezeki dan berbahagia ke akhir hayat. 

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat