{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda taib andak - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda taib andak - Google Blog Search


JJB@<b>Felda Taib Andak</b> | Blog Kempen Jom Jadi Bijak

Posted: 27 Dec 2009 05:52 PM PST

Assalamualaikum WRT WBT

Alhamdulillah, pelayaran Program Jom Jadi Bijak (JJB) telah selamat berlabuh tanpa sebarang kecederaan. Bertarikh 26-27 Disember, bertempat di Tiram Indah Village Ulu Tiram, seramai 43 orang peserta lelaki dan perempuan daripada Gerakan Belia 4B Felda Taib Andak telah berjaya mengikuti program JJB ini. (Pergh.. felda Mawi tuuu... hehe).

Kami semua mendoakan adik-adik Taib Andak di beri kekuatan untuk sentiasa bijak dalam melakukan sesuatu, dan menjadi orang yang bijak melakukan perubahan. Jangan lupa pesan Paklong, abg-abg dan kakak-kakak fasi; Jaga solat, jaga diri, jaga maruah. Sebelum buat apa2, ingat mak ayah kita, ingat keluarga kita. Kita betulkan yang biasa dan biasakan yang betul!

Terima kasih juga kepada barisan AJK Gerakan Belia 4B Felda Taib Andak Kulai Johor di atas segala sokongan dan kerjasama yang diberikan. Jangan lupakan kami di sini. Kalau ada rezeki, kita berjumpa lagi.

Terima kasih kepada Kelab Belia JIM Johor (KBJ) yang telah menjadi peneraju utama mengendalikan program ini. Terima kasih banyak-banyak kepada semua team JJB yang terlibat; Pak Long, Pak K, Abg Azan, Abg Arozi, Abg Adib, Abg Safwan, Kak Fida, Kak Anie, Kak Myra, Kak Siti dan Kak Nisha. Tak lupa juga kepada semua yang telah mendoakan kejayaan program ini.

Semoga jasa kalian semua di balas oleh Allah Ta'ala dan dikira sebagai ibadah InsyaAllah.

Allah maha penyayang & Allah maha pengampun. Moga Allah mengampunkan dosa-dosa adik2 & kami juga, Moga Allah beri kekuatan pada semua utk kembali ke pangkal jalan & kekuatan jua pada kami untuk meneruskan 'tugas' kami.

Moga Allah terima amal kita ni & hidayah Allah utk kita semua.

http://item.slide.com/r/1/87/i/2EnpShxyxj8Vj2Y8eRlKbkhYwHbiqwzM/

Bersama peserta Felda Taib Andak

http://item.slide.com/r/1/217/i/3OZUnnawyj9A0ouyGMQJ_idHo7fEHHxf/

Bersama Pengerusi Belia 4B Bahagian Kawasan Kulai

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat