{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda kepis - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda kepis - Google Blog Search


pistol nakal: ANAK Haram Kena Halau Dengan Warga <b>Felda Kepis</b> <b>...</b>

Posted: 22 Dec 2012 06:37 PM PST


Hari ini, awal-awal pagi lagi, Kembara Oren ANAk telah dihalang dari menjual umpat dan fitnah oleh warga Felda Kepis, Gugusan Raja Alias. Khabarnya, puak-puak ni masih cuba lagi untuk berunding dengan para penduduk agar dapat jual umpat dan fitnahnya namun akhirnya terpaksa berundur apabila penduduk bertegas. Puak-puak ni memang ketegag tak reti bahasa!

Nampaknya semakin hari warga Felda semakin sedar topeng apa yang ANAK pakai. Alhamdulillah. Jagalah Felda anda yang telah memakmurkan hidup anda, yang telah mengangkat darjat anda, yang dahulunya anda cuma dipedulikan oleh orang UMNO dan BN sahaja, tetapi hari ini semua ingin menjadi jaguh untuk anda.

Mana-mana kengkawan dalam Felda yang masih tak kenal ANAK tu, terangkan kepada mereka. ANAK tu adalah anakharam PAS yang bersekedudukan dengan DAP. Itu sebabnya AJK PAS Pusat sanggup bermesyuarat untuk mengarahkan ahli-ahlinya menghadiri Himpunan Oren pada 28 Disember ini.

Percayalah, agenda mereka bukannya Isa Samad. Agenda mereka ialah memecah belahkan masyarakat Felda. Agenda mereka ialah meruntuhkan kekuatan ekonomi Melayu Felda. Kalau betullah agenda mereka Isa Samad, cehhh...korang ingat walaupun sebagai Pengerusi, Isa Samad boleh buat Felda macam bapak dia punya ke? Janganlah berfikiran bodoh macam Mazlan Aliman tu!...antara Melayu kesayangan DAP. [SUMBER]

Blog Felda: <b>Felda kepis</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Oct 2012 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>Felda kepis</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Oct 2012 12:00 AM PDT

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat