{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda chiku - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda chiku - Google Blog Search


BAKTI SISWA <b>FELDA CHIKU</b> 5 | ...dOnt JuDgE d&#39;bOOkS bY iTs CoVeR...

Posted: 10 Dec 2010 03:38 AM PST

lepas cuti semester baru-baru nie, terus join masuk bakti siswa...

yer la...kalau dok kat umah pon bosan asenyer

sebulan cuti, maunyer tak kebosanan kat umah...dah la dok sorang-sorang

daripada buang masa baik ler join sekali ngan budak-budak nie

ayyooo...buang masa ker??? bukan ker memang asyik melekat depan pc nie...hahahaha

selama empat hari tiga malam aku kat sana, felda chiku 5, gua musang, memang best...

sampai kat sana paling lambat..ayyooyooo...semua orang dah ada kat sana

aku pergi pon ayah yang hantarkan, sekali ngan budak-budak nie

lepas dengar beberapa taklimat, kitorang dapat ayah angkat...aku dapat tiga adek-beradek

fuhh...ramai tol...

inilah famili terbaru kat sana...itulah abah kami bersama kak maz, kak wara dan jugak wie

banyak gak aktiviti yang ada, antaranya gotong-royong bersih kawasan balai dan masjid, buat lawatan pasal IKS, gotong-royong masak kat balai ngan orang kampung...ha..dan tak lupa jugak, kirorang ada buat persembahan kat sana, aku pon join sekali la..tajuk sketsa kitorang 'JASA BONDA'

masa buat latihan main-main jer, tak sangka pulak masa yang betul-betul tu dapat sambuatn dari semua

asyik tergelak jer masa lakonan tu, lebih-lebih algi budak-budak yang dok kat depan

time sedih pon diorang gelak...haish..tak paham tol la...

masa kitorang buat latihan lakonan

 lakonan pada malam kebudayaan...terselit sekali ngan nyanyian pada akhir lakonan

gotong-royong bersihkan kawasan padang...sempat lagi posing

banyak kenangan manis yang aku tinggalkan kat sana

kalu boleh rasa nak pergi lagi kem bakti siswa pada masa hadapan nie

nak rasa macam mana keadaan di tempat lain pulak

kenangan bersama di FELDA CHIKU 5, GUA MUSANG

gambar sebelum sampai di felda...aku tak der masa nie..semua nie dari melaka

antara kenangan bersama di sana...



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat