{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda kemelah - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda kemelah - Google Blog Search


UNiC Sejak 2006...: Sambutan Maulidur Rasul

Posted: 26 Mar 2011 11:56 PM PDT

19 Mac 2011
Program sambutan maulidur rasul telah diadakan di Surau Kg. Kubu Dedap, Jementah. Rasanya masih belum terlewat untuk menyambut program yang setiap tahun diadakan ini bertujuan bagi memperingati hari keputeraan junjugan besar Nabi Muhammad S.A.W. Sebelum ceramah dimulakan bacaan selawat telah diketuai oleh Tuan Imam Hj. Md Sabilan bin Hj. Saidun.

Penceramah undangan pada kali ini ialah Ustaz Haji Norizam bin Suradi daripada Felda Kemelah, Segamat. Begitu banyak panduan serta pengajaran yang telah disampaikan oleh beliau pada majlis tersebut dan beliau meminta kepada semua sekelian yang hadir agar mengetahui makna bacaan surah Al-Fatihah supaya solat kita menjadi lebih khusyuk dan sempurna. Program tersebut telah tamat pada jam 11.00 malam. Mudah-mudahan kita semua mendapat pedoman serta rahmatNya daripada apa yang telah disampaikan oleh tuan penceramah tersebut. InsyaALLAH.

Sekalung tahniah dan penghargaan kepada mereka yang telah membuat persiapan bagi menjayakan program yang seumpama ini. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa kalian semua. Amin…

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat