{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda lepar hilir - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda lepar hilir - Google Blog Search


bIL@ h@ti KeR!ng bEr BIc@RA: ouh , malang nya !

Posted: 28 Mar 2011 03:11 AM PDT

ari neh aku nak cerita psal berlaku kat GOT ( bse kg nya bilik bedah ) .

ari2 xdan nk cerita dalam blog nehh , skunk baru kesempatan nak cerita . merujuk pada entry kali nehh , hahah (ayat p0y0) 24 hb Mac 2011 ari nehh merupakan ari khamis , belum ari last laggii practical , cam aner ntah mlang sggoh

nsib aku nehh , aku pnyer jam tangan kesayangan aku msok LUBANG JAMBAN !

shitttt ! cam nehh cerita nya , aku masok toilet nak PU (kencing ) , sejuk sgt kan ,

kdang 2, 3 kali nk kencing . jap2 tersasar plok cerita nya ,

cam nehh laa , selom

aku wat hajat 2 , terdetik kat hatii aku , nak bwak kuar aku pnyer nset rase

cam berat sgt nak angkat , aku p0wn xsuspect laa aku pnyer jam nak jatuh .

tengah tarik seluar , aku pnyer baju OT terangkat dah singkat , tibe2 jam aku

jtuh trus msok kedalam ! aku terkejut "jam aku !! " nak serlop dalam lubang2 xley plok ,

yelar lubang 2 tnggi sgt kowt , lau rendah dah lme aku wat , xkire dah ader taik kew x,

yg penting jam aku selamat , haha . nsib xader , biakan dye pergi dengan redha !

ahakz ! nsib bekk aku bawak kua nset aku 2 , lau x due2 jalan sekali dalam LUBANG

xgne 2 , huh ! stress aku ! sayang kowt jam2 . sedey jap ! baru jerkk beli .

aku cerita benda nehh kat aku pnyer pkwe , bkn dapat simpati tapi dapt simperli ,

ahakz ! xgne pnyer pkwe , dye bagi sebijik kat aku ! terdiam aku xterkate dah ! ayat simperli dye " paz nehh dah beli jam baru , pi laa terus buang lam LUBANG 2 lagii "

meyerapp jerkk dengar dye ckap. kuat simperli towl laa ! dah nsib cam2 ,

bkan aku sengaja nak bagi jatuh . ayat xley bla dye gne " 2la loklak lagii "

yelar , ari 2 purse aku tercicir ,

dah jumpe tpi kad bank ngn duet syiling jerkk ader , yg len sume dah kne kebas !

nseb bekk 30 hinggit jerkk yg ader . kne membebel 3 ari 2 malam dengan dye xbenti2 ,

dah macam mokcik dah , laki neh kuat membebel jugak kan ?? penat nak dgar nya ,

huh !! sakit telinga aku , nseb bek xm'nanah !!

nehh laa cerita aku untuk entry kali nehh ,

kenangan untuk semester last (6) , hahah , sabau jewlah erkk

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat