{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda jelai - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda jelai - Google Blog Search


Bicara Seorang Pengetua: LAWATAN KERJA PPD TAMPIN KE SMK <b>JELAI FELDA</b>

Posted: 24 Mar 2011 03:06 AM PDT










Tuan PPD Tampin , Tuan Hj. Mad Aris Azis memulakan siri lawatan kerja sempena persaraan beliau pada 4 Mei 2011 nanti dengan memilih SMK Jelai Felda sebagai sekolah pertama untuk beliau melawat. Rombongan beliau bersama 2 orang pegawai lagi telah diberikan sambutan meriah oleh pihak sekolah , bermula dengan paluan kompang oleh pelajar dari Kelab Kompang sekolah dan seterusnya menerima tabik hormat dan memeriksa perbarisan Kadet Polis sekolah.

Acara sambutan seterusnya diadakan di dalam Dewan Bestari sekolah dengan ucapan pengetua dan pengenalan beliau oleh pengacara majlis , Cikgu Mohamad Zain, yang antara lain mengimbas kembali detik ketika Tuan PPD menjadi pengetua di SMK Jelai Felda pada tahun 2005-2006 dahulu.

Tuan PPD sebenarnya telah banyak berjasa ke arah pembangunan fizikal dan akademik di sekolah ini. Bantuan dan sokongan sentiasa diberikan kepada sekolah ini, menunjukkan betapa rapat dan dekatnya sekolah ini di hati beliau. Bagi pihak sekolah , kita merakamkan ucapan terima kasih yang tidak terhingga di atas jasa dan keperihatinan beliau kepada kemajuan sekolah ini.

Antara jasa yang besar yang disumbangkan oleh beliau dalam bidang akademik ialah perlaksanaan program Lonjakan Saujana PPD Tampin yang telah memberikan hasil yang cemerlang. Di dalam SPM 2010, PPD Tampin meningkatkan pencapaian gred purata daripada 6.01 kepada 5.77 dengan bilangan mencatat straight A's seramai 15 orang berbanding 8 orang pada 2009.

Pihak sekolah berharap agar beliau diberikan kesihatan dan ketenangan di dalam menempuh hari persaraan beliau dan terus menyumbang jasa di dalam bidang-bidang lain.
Warga SMK Jelai Felda mengucapkan "SELAMAT BERSARA DAN TERIMA KASIH BANYAK TUAN!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat