{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda lurah bilut - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda lurah bilut - Google Blog Search


yaya deya : Sejarah + Geografi :)

Posted: 28 Mar 2011 01:54 AM PDT

Assalamualaikum .!

-gambar menerangkan segalanya-

Aku sudah mulai sibuk . Folio sejarah paling susah i think ? Tengok tahun lepas macam senang ? Apesal tahun ni susah macam sakai ? okeh , tanye sape yang buad soalan . Tahun ni pasal benda ntah kan, tapi kelas aku ramai yang buat tentang FELDA . kau tahu , cikgu suruh ulang alik dari FELDA ? nasib baik ada Lurah Bilut . HAHA . tapi batak aku tak pergi kan , aku tahu fotostat segala bahan kawan aku (untuk elemen 1) . 

kau ingat senang ? HAHA . ada masa sebulan je nak siapkan ni . ni tak  masuk Geografi yang jugak masa sebulan ! giler tension aku dengan homework yang pelbagai jenis perisa nih -.-'

Bagi Geo segala tuh tajuk komunikasi . kira senang kot sebab cikgu bagi tunjuk ajar , tak macam sejarah , semua kena buat sendiri . dan aku dengan bangganya berkata , aku main fotostat ape yang Jacintha punya :)

okeh , dah elly , kau tuh kalau menghadap laptop je , sahsah kera tak siap , ! jogging and jemputan makan kat rumah encik Haidhir telah dicancelkan sebab banyak kerja , sory encik Haidhir :) takpe , lain tahun aku datang rumah kau okeh ! 

ade sape nak tolong aku fotostat tak ? malas nak keluar rumah !:)

Proffesor Yaya telah membuat kajian yang jari anda comel la kalau anda like dan komen ♥

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat