{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda sahabat lahad datu - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda sahabat lahad datu - Google Blog Search


Kejohanan MSS daerah <b>Lahad Datu</b> meriah - Komunitikini

Posted: 15 Mar 2011 04:15 PM PDT

Kejohanan Padang dan Balapan MSS Daerah Lahad Datu ke-3 yang berlangsung daripada 8 hingga 10 Mac 2011 berakhir dengan meriah di padang SMK Desa Kencana, Lahad Datu.

Sebanyak sembilan kontinjen sekolah menengah dari sekitar daerah Lahad Datu telah menyertaï kejohanan tersebut.

ADUN  Tungku, Suhaili Bin Mohd Said,  dalam ucapan perasmiannya berkata; "Sukan adalah kesihatan, dan sukan adalah aset yang berguna untuk semua orang".

Beliau juga turut mencadangkan agar sukan futsal antara sekolah-sekolah diperkenalkan di daerah Lahad Datu, kerana Felda Sahabat memiliki prasarana yang lengkap untuk sukan tersebut.

Juara keseluruhan MSS Daerah Lahad Datu Kali Ke-3 ini ialah SMK Desa Kencana dengan 27 pingat emas, 23 perak dan 14 gangsa; diikuti oleh SMK Sepagaya (12 emas, 5 perak, 3 gangsa) dan SMK Agaseh (9 emas, 7 perak, 13 gangsa).

Atlet daripada SMK Desa Kencana telah berjaya menggondol Anugerah Olahragawan dan Olahragawati bagi keempat-empat kategori, iaitu Lelaki 15, Lelaki 18, Perempuan 15 dan Perempuan.

Related article

Mohd Adlan

comes with a hexalingual capability and hails from a chemistry background blended with the wisdom from Islamic and European heritages and civilizations.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat