{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda sungai tengi - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda sungai tengi - Google Blog Search


BIJAN: Menteri Binggai di1DUNIA..

Posted: 13 Mar 2011 08:54 AM PDT

Rasa saya ini adalah kes PERTAMA seorang MENTERI mengucapkan terimakasih kepada yang telah membayar SAMANEKOR..kahk kahk kahk...apa ini semua..?dan juga kalau tak mampu bayar boleh bincang..kahk kahk kahk..macam ini punya kuatkuasa undang undang pon adakah..?tiada sebarang tindakan atau kenyataan buat rakyat ..agar rakyat dapat menyedari kesilapan dan tidak mengulangi kesilapan untuk kebaikkan semua pengguna jalan raya..janji Bayar..kantong Penuh..aduha duhhhh..

Saman trafik: Buat aduan jika tidak berpuas hati

13/03/2011 5:53pm

KLUANG 13 Mac – Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammudin Tun Hussein berkata, pemilik kenderaan yang tidak berpuas hati dan berasa tidak adil dengan saman yang dikenakan boleh tampil membuat aduan bagi memperbetulkan keadaan.

"Kita tidak mahu menganiaya mana-mana pihak. Kalau ada yang tidak mampu bayar sekalipun, kita minta mereka tampil supaya kita dapat mencari jalan menyelesaikan saman tersebut," katanya.

Bercakap kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat kelompok cawangan UMNO Bahagian Sembrong, di Felda Kahang Barat, di sini hari ini, Hishammuddin yang juga Naib Presiden UMNO, berkata beliau berterima kasih kepada pemilik kenderaan yang telah menjelaskan bayaran saman mereka.

Beliau juga menyatakan puas hati dengan tempoh lanjutan bayaran saman dengan diskaun.

Dalam pada itu, Hishammudin meminta Polis Diraja Malaysia (PDRM), Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) mengadakan perbincangan bagi menyelaras sistem kutipan bayaran saman trafik.

Beliau berkata sudah tiba masanya untuk agensi berkenaan mewujudkan satu sistem yang lebih efisyen dan koordinasi penguatkuasaan yang lebih baik. - Bernama

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat