{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda Bukit Rokan - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda Bukit Rokan - Google Blog Search


<b>bukit rokan</b>

Posted: 07 Mar 2011 10:01 PM PST

assalamualaikum.....

      aku nk cita cket.... bru2 nieh aku ada mgikuti progarm anjuran felda... bak kta owg puteh,,,, tranformation of felda new generation programm.... cewah... speaking pla..... aku pi 21-2 smpai 26-2 arie bulan.... aku ikot program tu kt gemenceh n.9.... tempat da ank yg bnuh kluarga tu... yg dasyat tu..... tkot aku....

      nma pnempatan tu pusat latihan polis bantuan,,,, fsssb... kt stu aku tgok bermcm2 owg.... drpd akak ngan abg fasi, smpailah ke makcik n pkja kntin..... mkn kt ctu bleh la..... owg n.9 masak.... agak pdas....  yang mai ctu drp 4 wilayah felda.... aloq staq,, mempaga, trolak, segamat.... aku?? hehehe aku aloq staq la....srmai 287 pserta..... aku pon x taw sai pa dpa x terus amek 300 pserta..... hqan.... snang ckit nk ingat....

     selama 6 hri aku dok ctu,,,, aku diam ja..... aku segan nk ckp,,,, kmi dibhgi kkpd 14 grup,,, aku grup ke 7... nma grup aku smart.... nk taw wat smart??
smart di ambil drpd pangkal nma2 wilayah,,,, crie sndiri la noh.....

    kt ctu kmi kna kwad,,,, kna mnyanyi.... dn yang pling best menari,,, hehehe
bygkan pkai bju oren,,, mnari tgah2 pns..... huhuhu.... x pham aku..... msa tu time las la......  hehehe/// abg pling best kt ctu abg megat... dy bt kmi cm kwan2 dy....dya cute.... x suka marh2... tp ad la cketx puas hti.... tp apa2 pon abg megat best,, gempak.... siot.... fac grup kmi kak jem.......

kt bwh nieh aku ada ltak pi grup aku..... lyan.....

                                                              yang nie grup aku..... smart!!!
brdiri dri kiri,,, along,khairol, shukur,rfiq,ijoi, daniel, p zie, solehin, rahim, duduk dri kiri, lupa nma.. shifa shikin, alia, ila, mai, aku, zkiah, salima, shitah..

                                    
                                                         ang tgah2 tu kapten kmi.... solehin
 

 
nt aku msokkn lg pic kt cnieh.... ok aku mnx dri dulu.... bye.... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat