{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda bukit sagu - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda bukit sagu - Google Blog Search


Airboom: En Ozali, <b>Felda Bukit Sagu</b> 3, Kuantan (masalah jantung)

Posted: 08 Mar 2011 07:05 AM PST

"Dulu saya sakit dada mencucuk-cucuk dan saya membuat pemeriksaan dengan doktor. Doktor mengesahkan saya sakit Saluran Jantung Tersumbat. Setelah menggunakan produk ini selama 2 minggu dada sakit tak sakit lagi dan boleh buat kerja-kerja berat doktor mengesahkan kesihatan saya kembali normal dan tidak perlu buat pembedahan. Alhamdullilah……." Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat