{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda chiku - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda chiku - Google Blog Search


aku gadis gebu : Saya ada TIGA orang ANAK!

Posted: 18 Mar 2011 01:01 AM PDT

Location : Felda Chiku 1, Gua Musang, Kelantan
Date : January 2011

Alhamdulillah, pada tanggal bulan Januari 2011 yang lalu, saya telah dikurniakan dengan 3 orang cahayamata, dua puteri dan seorang putera di Felda Chiku 1, Gua Musang, Kelantan. Saya amat bersyukur, walaupon masih single, saya berpeluang untuk mengasuh anak-anak di bawah jagaan saya! Wut a big great experience!

I MY JOB!

Nama yang sulung, Mohamad Aqil Haziq bin Kadir. Berusia 2 tahun++. Tersangatlah hensem. Tapi, tolong ya! Tokleh ngorat! Bawah umur lagi. Keh Keh Keh..


Nama yang second pula Qurratul Ain Binti Mohd Adnan. Umur baru 1 tahun ++. Anak saya yang ini sangat aktif! Adoii.. penat nak menjaganya. Tapi, dia tersangatlah manja orangnya. Maaf ya! Yang ni pon tokleh nak ngurat. Masih dibawah jagaan ibu bapa. Keh Keh Keh..

Dan...

Yang bongsu ini pula namanya Farah Aleesya Binti Mhd Kamarunzaman. Umur lebih kurang sebaya Ain, tapi lahir lewat sedikit.. Puteri sorang ni pada awalnya sangatlah manja! tak mahu berjalan langsung, asyik mahu berdukung saje! Adoi.. layankan je lah anak kesayangan sorang ni. Lame-kelamaan, Aleesya sudah boleh berjalan dan berdikari sendiri. Alhamdulillah.. berkat kesabaran berbulan-bulan..


Alahai anak-anak ku!
Tecer sangat-sangat menyayangi kalian!
Tecer doakan apabila kalian sudah dewasa kelak, kalian menjadi orang yang berjaya dan berguna untuk agama, bangsa dan negara.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat