{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda chini - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda chini - Google Blog Search


Latihan Kerjaya IPM MUNSHI: LATIHAN KEMAHIRAN & TERUS BEKERJA

Posted: 05 Mar 2011 06:50 AM PST

Terima kasih Azlie Kool kini telah bekerja di bawah Jabatan Agama Islam Negeri Pahang, kami sentiasa mendoakan kesejahteraan anda sekeluarga dari team Cf Ipm
Tahniah Eyzal Jai kini telah di terima bekerja di sektor swasta, kami di Institut Perdagangan Munshi dan team Cf Ipm mengucapkan selamat maju jaya dan dalam lindungan Allah SWT amin..

Sebahagian Testimoni Pelajar IPM MUNSHI

TESTIMONI 20

Syafafwati bt Samsudin

kini berkhidmat di Hospital Besar Melaka

TESTIMONI 19

Noorazlin binti Ibrahim

kini berkhidmat Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru

TESTIMONI 18

Noorellina Bte Abdul Talib

kini berkhidmat di Kolej Teknologi Yayasan Alor Gajah Melaka

pelajar tahun : 2009

TESTIMONI 17

Hasmurni binti Hasan

kini berkhidmat di Jabatan Bomba Negeri Pahang

pelajar tahun : 2007

TESTIMONI 16

Sopiah bt Zainuddin

Alhamdullilah dengan basic yang saya belajar telah saya manfaatkan di firma tempat saya bekerja. Terima kasih IPM.

berkhidmat di Ikhwati Corporation Sdn Bhd Taman Belukar Maju Kuantan.

pelajar tahun : 2007

TESTIMONI 15

Emi Hasmira binti Yatim dari Felda Chini 3 Pekan Pahang

Kini berkhidmat di Unicojaya Sdn.Bhd

pelajar tahun : 2008

TESTIMONI 14

Sariman bin Idris

Sekarang saya berkhidmat di Far East Holdings Berhad, sebuah syarikat swasta di Kuantan Pahang. Saya berterima kasih kepada pihak IPM kerana jasa yang telah membolehkan saya menjadi saya seperti hari ini.

pelajar tahun : 1992

TESTIMONI 13

Zuraidah bt Ahmad

Salam warga IPM saya telah berkerja di firma tempat saya praktikal dan terus bekerja sehinggalah sekarang. Alhamdullilah dengan basic yang saya belajar telah saya manfaatkan di firma tempat saya bekerja. Terima kasih IPM.

Pelajar tahun : 1995

TESTIMONI 12

Sariah binti Angah berasal dari Bidor Perak

kini berkerja di Bahagian Pembangunan dan Perolehan Ibu Pejabat Penjara Malaysia Bukit Wira Kajang Selangor.

pelajar tahun : 2008

TESTIMONI 11

Khairul Aniza bt Ab Manap

saya telah pun bekerja di sebuah syarikat swasta bermula 03.12.2007 sehingga 23.06.2008 dengan menjawat jawatan Kerani Am di Syarikat Urus Bangunan Sdn.Bhd di Bangunan Gunasama Persekutuan, Raub Pahang dan kini di Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran sebagai Pembantu Pengurusan Murid Gred N17 berjawatan tetap.

Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih diatas segala pembelajaran saya di Institut tuan dan menjadikan ilmu yang saya pelajari itu sebagai rujukan dan pengetahuan untuk saya dimasa hadapan.

pelajar tahun : 2007

TESTIMONI 10

Engku Mazni binti Engku Kamaruzzaman

Kini berkhidmat di Agensi Pelancongan Rajin

Pelajar tahun : 2007

TESTIMONI 9

Has Aini binti Mat Yunan

tanpa tunjur ajar dari cikgu-cikgu IPM tak mungkin saya dapat kerja, terima kasih kerana membimbing saya selama ini.

kini berkhidmat di Radicare Setiu Terengganu

pelajar tahun : 2008

TESTIMONI 8

Noraini binti Abd Khalil

kini berkhidmat di Kem Sungai Besi Kuala Lumpur

Pelajar tahun : 1999

TESTIMONI 7

Azri bin Awang dari Kota Bharu Kelantan

kini berkhidmat di Radicare (M) Sdn Bhd

pelajar tahun : 2005

TESTIMONI 6

Nordila binti Tasrif dari Muar Johor

berkhidmat di Syarikat Yeo Heh Kueh

pelajar tahun : 2008

TESTIMONI 5

Norhasmiza binti Sulong dari Kuala Terengganu, Terengganu

kini berkhidmat di East Coast Best Cuisine Sdn.Bhd

pelajar tahun : 2008

TESTIMONI 4

Nurul Farhana binti Simin dari Kg Parit Rambai Hilir Rambah Pontian Johor diterima bekerja di Jabatan Pelajaran Negeri Johor.

Alhamdulilah.. saya pelajar IPM sesi 12/2008 berasa bersyukur dan berterima kasih kepada IPM kerana tanpanya, saya tak mungkin mendapat pekerjaan di sektor kerajaan. dengan kemahiran dan pengetahuan yang saya telah pelajari, menjadi laluan alternatif untuk saya berkhidmat di jabatan kerajaan.Kini saya berkhidmat di Jabatan Pelajaran Negeri Johor. Terima kasih warga IPM.

pelajar tahun : 2008

TESTIMONI 3

Umi Kalsom binti Kintan dari Kuantan Pahang

berkhidmat di Kolej Poly-Tech Mara Cawangan Kuantan

pelajar tahun : 2007

TESTIMONI 2

Nurhayati bte Abdul Aziz dari Kuantan Pahang

Berkhidmat di Corinplus Sdn.Bhd

pelajar tahun : 2007

TESTIMONI 1

Rahana binti Mohamad dari Kuala Krai Kelantan

Assalamualaikum kepada semua warga IPM yang dikasihi….saya kini bekerja di Kumpulan Karangkraf Seksyen 15 pengeluar majalah, paper dan novel terbesar dan diletakkan dibawah Department Purchasing bahagian Printing dan status jawatan tetap. Terima Kasih untuk semua.

pelajar tahun : 2008CF baru baca mesej dari Azlin, Pelajar Sesi April 2010.

Tahniah Azlin yang kini akan memulakan tugas baru esok di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.


CF boleh sifatkan Azlin adalah seorang pelajar yang berdedikasi dan tahan cabaran, mudah berurusan, sekiranyanya diberi tugasan Azlin akan melaksanakan dengan sempurna.


CF doakan semoga Azlin selamat maju jaya, dipermudahkan rezeki dan dipermudahkan urusan, amin.

Bahagian Kewangan

Kompleks Teruntum

Jalan Mahkota

KUANTAN.

Terlebih dahulu saya memanjaatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t kerana dengan keizinannnya dapat diberi peluang ini untuk merakamkan ucapan penghargaan dan terima kasih kepada pihak pengurusan IPM di atas usaha bersungguh-sungguh selama ini untuk melahirkan tenaga kerja yang berpengalaman dan berpengetahuan seperti saya serta ribuan bekas pelajar yang lain.

Bagi saya, peluang kerjaya itu ada di mana-mana cuma kita perlu siapkan diri kita dengan ilmu pengetahuan dunia dan akhirat mengenai bidang kerjaya yang akan diceburi seperti pakej yang ditawarkan oleh IPM.

Alhamdullilah berkat usaha saya menimba pengetahuan dan tunjuk ajar dari guru-guru IPM serta selepas menjalani praktikal di PKNP, hasilnya saya kini berkhidmat sebagai kakitangan tetap di PERBADANAN KEMAJUAN NEGERI PAHANG (PKNP) selama lebih 10 tahun di Bahagian Kewangan.

Akhir kata, saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat maju jaya kepada pihak pengurusan IPM dan saya berdoa semoga sentiasa beroleh kejayaan yang gemilang demi Agama, Bangsa dan Negara.

Mohammad Amran Abdullah

A'kum. Saya dari Jitra Kedah, pelajar tahun 1999 ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada IPM kerananya saya telah mendapat pekerjaan sekarang. Sudah 13 tahun saya berkhidmat dengan kerajaan dan sudah 6 kali saya telah bertukar tempat kerja dari negeri ke daerah-daerah kecil. Tahniah dan syabas kepada IPM kerana berjaya melatih pelajar-pelajar hingga mereka mendapat pekerjaan samada disektor kerajaan atau swasta. Diharap IPM akan lebih maju jaya dimasa hadapan. Tingkatkan lagi usaha!!!

Yang benar

Norhafiza Bt Hassan @ Yusof

Kolej Kejururawatan Sungai Petani

Kedah Darul Aman Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat