{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda ijok - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda ijok - Google Blog Search


DUN KUBU GAJAH: Melawat

Posted: 09 Mar 2011 06:34 AM PST




Seperti biasa bila Saya ke Rancangan Tanah FELDA, Ijok Saya akan melawat Warga Emas yang uzur dan menyampai sedikit sumbangan.

Petang tadi, Saya ke rumah Warga Emas, Fatimah binti Nnordin,76 tahun yang juga Ibu Tunggal terlantar sakit di FELDA peringkat Tiga.

Beliau yang ditemani oleh salah seorang daripada cucunya itu begitu terharu dengan kunjungan Saya.

Fatimah adalah seorang yang cukup aktif dalam kegiatan Kemasyarakatan dan begitu disenanggi oleh Peneroka FELDA kerana silapnya yang begitu ramah.

Saya akan meminta pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Daerah Larut, Matang dan Selama untuk membantu membiyai kos perubatannnya.

turut sama dalam lawatan tersebut ialah ketua kampung Felda Ijok Haji Shukor Bin Haji Jaman

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Taiping Mali: Bongkar di P 59 Bukit Gantang

Posted: 09 Mar 2011 05:43 AM PST

Malam ini satu program bongkar akan berlangsung sebentar lagi di Batu 8 Jalan Trong berhampiran Roti Ria.

Penceramah 'Bongkar' malam ini ialah Saudara Roslan Kassim dan Saudara Zahid Mat Arip. Program dijalankan oleh Hanafiah Man cyberwar Umno Perak.

Ketiga-tiga nama di atas adalah bekas orang kuat PKR satu ketika dahulu
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat