{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda jengka - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda jengka - Google Blog Search


Generasi muda <b>Felda Jengka</b> 23 tolak pembohongan Mazlan Aliman <b>...</b>

Posted: 01 Mar 2011 07:22 PM PST


ANAK pimpinan malaun Mazlan Aliman sudah checkmate la sekarang .. kehadiran Najib di Felda Jengka 22,23 pada Ahad lepas telah memberi penjelasan sebenar kebenaran  bahawa kerajaan menerusi FELDA tidak pernah pinggirkan semua peneroka .

Jadi,  bila golongan peneroka termasuk generasi ke kedua  dan ketiga sudah  tahu perkara sebenar, maka kena la pukulan maut sekali kepada ANAK pimpin Mazlan semasa berceramah di Jengka 23 . Ceramah Mazlan telah diganggu oleh 30 anak muda kawasan itu  yang tidak bersetuju dan protes berdekatan tempat beliau ceramah .

Mereka berjalan sambil  kain rentang dan kad manilla menyatakan protes terhadap Mazlan.

Tertulis di atas kain rentang dan Manilla Kad ayat-ayat tertulis "Mazlan Aliman - Kau Jahanam", "Kami kenang jasa Felda, Apa jasa ANAK?", "Pi balik la ... Mazlan Jahanam", "Apa yang ANAK boleh sumbangkan?", dll.

Bantahan ini membuktikan generasi kedua dan ketiga Felda pun sudah tahu pembohongan oleh Mazlan Aliman talibarut PAS yang cuba menabur fitnah terhadap kerajaan .  PAS sudah ditolak peneroka Felda dan PB harap di Kerdau juga kita kuburkan PAS seperti mana di Tenang, Hulu Selangor dan Galas .

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat