{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda jengka - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda jengka - Google Blog Search


WZWH: PRK DUN Kerdau: Kempen Terakhir <b>Felda Jengka</b> 25

Posted: 05 Mar 2011 12:08 PM PST

YB Dato' Wan Amizan Wan Razak ADUN Tahan, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Jerantut merangkap EXCO Pemuda UMNO Malaysia memberi amanat kepada pengundi luar generasi ke dua Felda Jengka 25 yang pulang dari perantauan untuk mengundi PRK DUN Kerdau.

Dato' Wan Amizan adalah tokoh politik muda anak peneroka yang layak memberi panduan halatuju generasi ke dua Felda kemana mahu membawa masa depan mereka 50 tahun akan datang. Beliau menceritakan sejarah Felda dan harapan masa depan. Kenapa mesti mempertahankan kerajaan BN dan UMNO demi perjuangan.


Kemudian menyusul YB Dato' Ahmad Maslan Timbalan Menteri Felda merangkap Ketua Penerangan UMNO Malaysia. Beliau memberi fakta dan angka kemajuan Felda kepada pengundi luar generasi ke dua Felda. Beliau menunjukkan kekuatan kerajaan BN dan kelemahan PR.

Akhir sekali kehadiran TS Isa Samad dan isteri pada jam 11.30 malam dalam program santai bersama penduduk Felda Jengka 25 mengakhiri kempen terakhir di Felda Jengka 25. Berbagai program diadakan terutama cabutan bertuah dengan hadiah, hamper, dan barangan yang menarik.


Sudah hampir seminggu WZWH berkampung di Felda Jengka 25. Pengalaman berkempen di kawasan Felda meninggal banyak kenangan manis. WZWH harap insyallah Syed Ibrahim calon BN akan menang dengan majoriti yang lebih besar.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Khalid Gagap mengencing penduduk <b>Felda Jengka</b> 22.. ~ MPP

Posted: 05 Mar 2011 12:14 AM PST

Bertuah lah sapa yang jadi rakyat Selangor.., daripada mula beranak.., sampailah ke masuk kubur, semua kerajaan negeri tanggung.

Gua tak tipu.., Khalid gagap sendiri yang cakap macam tu semalam masa berceramah di Felda Jengka 22. Memang jahatlah kalau sapa kata kerajaan Pakatan di Selangor tu jahat dan zalim. Kalau ikut cakap Khalid, semua penduduk Selangor tu dah kaya sekarang ni...

Kalau korang tak percaya, tanya je kat Fuziah Salleh. Dia pun mengaku bahawa Khalid Flintstone memang cekap mentadbir negeri...

Melopong-loponglah penduduk Felda ni dengar kebajikan yang dibuat oleh Khalid dan wakil Pakatan di Selangor tu bai.. Jeles dorang bila dengar rakyat Selangor dapat air percuma tiap-tiap bulan..

Bukan air je dapat free.., Orang mati dapat RM2500, setiap anak yang baru lahir dapat RM100 dan macam-macam lagi "kebajikan yang Khalid gagap buat untuk rakyat Selangor... UMNO je yang jahat bila kata Khalid tak buat kerja....

Pak Jabit pelakon Man Laksa ni pun jeles dengan kemurahan rezeki dan kemakmuran di Selangor tu.. Dia kata, rakyat Selangor kena bersyukur dapat MB yang cerdik dan bijak mentadbir macam Khalid Flintstone ni..

So, penduduk Felda di Kerdau ni dinasihatkan oleh Khalid Gagap supaya undi calon PAS. Gerenti dorang akan dapat air free dari Sungai Pahang... Tak payah susah-susah..., ambik je berapa baldi yang dorang nak... Hahahahaha...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat